Kevinson
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 310
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vin je geil he viezerik!die ligt snel op bed ze hoeft maar 2 tanden te poetsen
jij ligt sneller op bed, je hoeft niks te poetsen.die ligt snel op bed ze hoeft maar 2 tanden te poetsen
die ligt snel op bed ze hoeft maar 2 tanden te poetsen
heb al een poos een losse tand die mij steeds meer ging irriteren en stinken vanavond was ik het zat dun tangetje gepakt en eruit dat ding .. shit nu zit ik met een gat hahaha
No offence, maar had jij niet vorige week een tand verloren?
EDIT: Juist.

Ben jij ook hooms?
Origineel gepost door specialpaint Bekijk Post
heb al een poos een losse tand die mij steeds meer ging irriteren en stinken vanavond was ik het zat dun tangetje gepakt en eruit dat ding .. shit nu zit ik met een gat hahaha
hnnnng pm mar chiboy

Het was geen vraag ''mattie''.Mwah, ik val meer op de vrouwelijk boys. Jij bent te mannelijk. Ik wil niet in mijn sterretje gepakt worden door een geile gorilla.
No homo mie mattie, je weet toch.
BTW, sexy avatar heb je
(strickt heets)
zeg wollah abi discotheek, ye ti znat ya krasiwi richard krajicek??!!E towarich, kak dela?
Ya ne priyama, ya balsoj gie
Ti znat?
Dobri vechir rucckia krasiwi malsjik!
PS: ti imyet brat?
xx
starie tsjlen
Richard krajicek balsoj krasiwiezeg wollah abi discotheek, ye ti znat ya krasiwi richard krajicek??!!
Wow! zelfs ik met mijn allochtonish aanleg tot begrijpen van verrotte vertalingen kan dit niet begrijpen![]()

Dobrev slobrev ti imyet rucckia vechir Richard krajicek
Nu loop je maar wat te lullenDobrev slobrev ti imyet rucckia vechir Richard krajicek

brah de eerste keer lulde ik ook maar wat...wat zei ik danNu loop je maar wat te lullen![]()
ti: jij
vechir: avond
imyet: hebben/heb
voor de rest heb ik geen idee..
?letterlijk vertaald: Richard Krajicek is groot knap/heel knapbrah de eerste keer lulde ik ook maar wat...wat zei ik dan?
: