Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Wv4GTI9.gif

hahahahaha

huh???! het is niet eens een tranny, wtf bro ???

Wanhopige tijden vragen om wanhopige maatregelen.:D

---------- Toegevoegd om 00:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:44 ----------

Ben jij ook hooms?

---------- Toegevoegd om 00:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:45 ----------

i like big holes
Origineel gepost door specialpaint Bekijk Post
heb al een poos een losse tand die mij steeds meer ging irriteren en stinken vanavond was ik het zat dun tangetje gepakt en eruit dat ding .. shit nu zit ik met een gat hahaha

Stelletje vieze hoom's!!!

Mwah, ik val meer op de vrouwelijk boys. Jij bent te mannelijk. Ik wil niet in mijn sterretje gepakt worden door een geile gorilla. :(
No homo mie mattie, je weet toch.

BTW, sexy avatar heb je ;)
(strickt heets)
Het was geen vraag ''mattie''.

Wow! zelfs ik met mijn allochtonish aanleg tot begrijpen van verrotte vertalingen kan dit niet begrijpen :p

zeg wollah abi discotheek, ye ti znat ya krasiwi richard krajicek??!!
Richard krajicek balsoj krasiwie

---------- Toegevoegd om 03:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:01 ----------

Wow! zelfs ik met mijn allochtonish aanleg tot begrijpen van verrotte vertalingen kan dit niet begrijpen :p

Jij bent een neppe Rus. :D

komt eigenlijk omdat ik geen Russisch kan typen met mij toetsenbord. anders zou je het vast wel begrijpen.

brah de eerste keer lulde ik ook maar wat...wat zei ik dan :roflol:?
letterlijk vertaald: Richard Krajicek is groot knap/heel knap
:roflol:

En wat ik tegen 3nigma zij( ik denk dat hij dat wel begrijpt, maar er gewoon niet erop in wil gaan :roflol::
hey vriend, hoe gaat het?
Ik ben geen hetero, ben een grote homo.
begrijp je dat?
fijn avond knappe Russische jongen.

PS: heb je een broer?

xx
ouwe lul

Terug
Naar boven