MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (40 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Jij moet gewoon met je vingers van manlief zijn geld afblijve en godverdegodverde gewoon zelf gaan werken voor je geld:mad:

    Mijn man wilt niet dat ik werk. Ik ben huisvrouw. :)

    Oh en 'zijn' geld is volgens hem 'ons' geld, lees als 'mijn' geld :D
     
    Hoor trouwens dat jij wel errug sletterig bent op dit forum. Zie je ook constant flirten enso. gelukkig doet mijn mark dat nie :$

    Mijn mark ook niet...
     
    4ez2spe.gif


    ... :roflol:
    LOL...
    Heerlijk :D
     
    Heb een broek en 3 shirtjes gekocht, manlief een trui en voor zoontje een berg speelgoed.
     
    Schattige gewichtjes:o
    verkapt-kijk-ik-squat-jou-de-moeder-eruit-post. :roflol:

    Just kidding ;) nette 20x150 squat.
    ik neem aan dat je soms aan de snoepjes zit?
    Ik train eigenlijk meer voor uithoudingsvermogen en conditie (coopertest altijd boven de 3100 meter, pullups 20-25xBW). Heb lang niet "zwaar" getraind.
     
    Heb een broek en 3 shirtjes gekocht, manlief een trui en voor zoontje een berg speelgoed.

    Wauw wat leuk joh. Wat moet jij blij zijn met zo'n man zeg. Fantastisch. Geniet nog van je zondag.

    Warme groet,
     
    verkapt-kijk-ik-squat-jou-de-moeder-eruit-post. :roflol:

    Just kidding ;) nette 20x150 squat.
    ik neem aan dat je soms aan de snoepjes zit?
    Ik train eigenlijk meer voor uithoudingsvermogen en conditie (coopertest altijd boven de 3100 meter, pullups 20-25xBW). Heb lang niet "zwaar" getraind.

    Soms?:roflol:
    Ben year round ON:o
     
    Mijn man wilt niet dat ik werk. Ik ben huisvrouw. :)

    Oh en 'zijn' geld is volgens hem 'ons' geld, lees als 'mijn' geld :D

    Bof jij even met zo'n man. Daar zou ik ook snel mee trouwen als ik gay was. Ik moet toegeven dat ik best jaloers ben op je leven. Lijkt me heerlijk, lekker de kids zien opgroeien, het huishouden doen en lekker voor je mannetje zorgen.
     
    Nexus 5 besteld :)
     
    verkapt-kijk-ik-squat-jou-de-moeder-eruit-post. :roflol:

    Just kidding ;) nette 20x150 squat.
    ik neem aan dat je soms aan de snoepjes zit?
    Ik train eigenlijk meer voor uithoudingsvermogen en conditie (coopertest altijd boven de 3100 meter, pullups 20-25xBW). Heb lang niet "zwaar" getraind.

    vond je mijn gedicht leuk ?? is met liefde gemaakt
     
    terug op 5 punten

    2i8hbm9.gif
     
    Back
    Naar boven