AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

League of Legends is dat niet dat fking spel waar je tegen een support, carry of magic moet strijden?
Potje tegen mij spelen? Indien je wint krijg je karma, indien ik win moet je op me pik rijden?
Reported! Een beetje respect voor de vrouwelijke leden aub... :mad:

Nicolas%20Cage%20laughing%20like%20a%20mad%20man.gif

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hitler is dood toch ?

True naturaul bodydildo Leeroooi

dochters vroeg opgestaan 4 computers aan vanaf 7.00 uur online proberen kaarten te krijgen voor

beyonce ze hadden de moed al bijna opgegeven om 12.30 uur bingo 2 kaarten rij 4... 20 meter van het

podium kost wel ff 250 euro ... maar dan heb je wel een wereld ster

toch wel grappig altijd dat gehaat op leroy terwijl die man eigenlijk toch best beest is

hallo,
ik vroeg me af of er meer mensen zijn die na hun kuur te kampen krijgen met een zwaar dipje en alles wat moeilijker gaat, echt een k*t periode ikzelf houd het vaak niet aan de x aantal weken on= gelijk aan x weken of. heb in mijn jongere jaren ook gekuurd maar toen had ik daar eigenlijk helemaal geen last van zou het met de leeftijd te maken hebben? zijn er mss 30+ ers die hun ervaring erover willen delen, alle mensen die zich op een of andere manier anders voelen en hoe ze die off periode doorkomen!! ik ga nu in mijn off periode een kuurtje creatine doen, en mijn volgende kuur alvast opstellen, mensen met andere manieren of gewoontes ??
:roflol: u wot meight

dochters vroeg opgestaan 4 computers aan vanaf 7.00 uur online proberen kaarten te krijgen voor

beyonce ze hadden de moed al bijna opgegeven om 12.30 uur bingo 2 kaarten rij 4... 20 meter van het

podium kost wel ff 250 euro ... maar dan heb je wel een wereld ster

hee opa ik zou voor die 250 een paar lekkere h**ren pakken, potverdikkie

Terug
Naar boven