Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

M'n boxershort gescheurd tijdens het squatten :roflol:

• Like
Waarderingen: LM
Zusje die met gopro gefilmd heeft :roflol:

Eerste helft was van haar omdat ze m verkeerd om had en de rest was 50% goed en 50% scheef

M'n boxershort gescheurd tijdens het squatten :roflol:

Mensen laten geloven dat jij squat...
404402bb70b9eaaa67335604b6fa128a367625bed814bd58511059836a2d42a9.jpg

0 carbs op vandaag en voel me prima:scratch:

Iemand viel over z'n veters, viel tegen iemand aan en diegene kreeg toen zijn eigen broodje leverpastei oid half in z'n gezicht.

Zou een topfail kunnen zijn als het gefilmd was:roflol:

Had ik ook geen moeite mee idd, alleen het feit dat je plat als een dubbeltje bent als je in de spiegel kijkt is minder, vond ik. Qua humeur hield ik 't prima uit, energie net zo.

Dit is de tweede keer dat ik zo aan het cutten ben, trainingsdagen zit ik op 70gr carbs, rustdagen letterlijk 0 carbs:roflol: Vet gaat razend snel weg bij mij zo en geen spierverlies, sterker nog ben wrs zelf spier aangekomen aangezien ik op alle oefs nog PR's maak (inc DL).

Ander voordeel is dat ik niet lang hoef te cutten hierdoor, ben over een weekje of 2 alweer klaar en sta ik rond de 90kg droog.

Dit is de tweede keer dat ik zo aan het cutten ben, trainingsdagen zit ik op 70gr carbs, rustdagen letterlijk 0 carbs:roflol: Vet gaat razend snel weg bij mij zo en geen spierverlies, sterker nog ben wrs zelf spier aangekomen aangezien ik op alle oefs nog PR's maak (inc DL).

Ander voordeel is dat ik niet lang hoef te cutten hierdoor, ben over een weekje of 2 alweer klaar en sta ik rond de 90kg droog.

Ben je verder nog ON iets? (serieuze vraag, no hate).
Misschien m'n volgende cut ook maar eens lowcarb doen.

Nee, want je had me verwijderd als vriend :treuren:

Maar heb je weer een verzoek verstuurd

Shit had ik dus toch de verkeerde verwijderd , sorry dat was absoluut nier voor jou bedoeld..:(
we zijn weer vrienden :D

ik ga ook zo leuk vinden en kijken natuurlijk....

4x170kg bench na maand niks doen

yeah

all roids.

Paar dagen vrij. Vakantiedagen van vorig jaar over :D

Terug
Naar boven