XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Dikkerds allemaal naar hun eigen land.

[Link niet meer beschikbaar]

Waar maken ze Nederlandse friet dan van? :scratch:

Ook van aardappel natuurlijk. Het gaat me niet om uit welk land het komt haha, ik hou gewoon niet van dikke friet, of het moet lekker gekruid zijn.

Goed nu jullie allemaal op de hoogte zijn van mijn patatvoorkeuren kunnen we weer over op de orde van de dag ;)

Zijn vlaamse frieten, dus ja, niet zo lekker..

UkvE2No.gif

Eindelijk goede kleur speaker gevonden, in Engeland, 40 euro verzendkosten :fuu:

Xyaxzxzyix is een beetje anders

:o Ik heb anders niet zo veel verdoet aan mijn home theater system, alles is 2e hands omdat crisis.

Voor speakers - 300
Subwoofer - 300
Receiver - 175

En dan hoop ik nog voor 150 een center en voor 200 2 achter speakers te regelen.

Ik was alleen zo retarded om de voor speakers in een kleur te nemen die niemand heeft :roflol:

:o Ik heb anders niet zo veel verdoet aan mijn home theater system, alles is 2e hands omdat crisis.

Voor speakers - 300
Subwoofer - 300
Receiver - 175

En dan hoop ik nog voor 150 een center en voor 200 2 achter speakers te regelen.

Ik was alleen zo retarded om de voor speakers in een kleur te nemen die niemand heeft :roflol:

Hoe ga je het oplossen dan

Voor speakers - 300
Subwoofer - 300
Receiver - 175

Weer wat geleerd ;)

Ja, wat is daar mis mee dan ?

Mooi hoor I Xyzyx I :)

Wel leuk speelgoed idd :p

Stuk goedkoper dan rc in mijn geval :roflol:

---------- Post added at 15:15 ---------- Previous post was at 15:12 ----------

Ik heb voor 120 pond inclusief verzenden een center in Engeland gevonden, als ze geen hoger bod krijgt krijg ik m megusta.

Nu nog 2 achter speakersopsporen.

Desnoods neem ik gewoon zwarte :o

Ben een level omhoog met Clash of Clans :trollface:

Terug
Naar boven