MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Fair enough

Aan de andere kant vroeg Ray het alleen omdat hij en meerdere andere leden zich afvragen of het geen troll is. Ik neem aan dat de regel die jullie hebben opgesteld voortvloeit uit de coïtusistische bedoelingen achter het vragen om een foto. Aangezien die bedoeling hier niet van toepassing was (althans, daar lijkt het niet op) lijkt mij een bestraffing voor het vragen van een foto aan vrouwelijke leden niet altijd op zijn plaats.
Dit was dan ook een gele kaart. Die is 0 punten waard en is er enkel als waarschuwing. Als Ray daarvoor uit z'n dak wilt gaan :rolleyes:

In principe alle secties, vooral omdat op een gegeven moment het uit de klauwen liep in iedere sectie waar een (nieuw) vrouwelijk lid een post plaatste.

Wordt ook toegelicht in het topic zelf, Sayer heeft die post al geplaatst.

Hmm ook het is omdat EricR ermee komt.

---------- Toegevoegd om 20:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:10 ----------

Dit was dan ook een gele kaart. Die is 0 punten waard en is er enkel als waarschuwing. Als Ray daarvoor uit z'n dak wilt gaan :rolleyes:

Pleur toch op man hou er zelf over op..
je heb al genoeg belachelijke jkaarten aan mij gegeven ...:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

En inderdaad laat die cris lekker iedereen opnaaien , wat een goed idee zeg , denk daar is goed over na !!!!!!!!!!!!!!

Hmm ook het is omdat EricR ermee komt.

---------- Toegevoegd om 20:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:10 ----------

Pleur toch op man hou er zelf over op..
je heb al genoeg belachelijke jkaarten aan mij gegeven ...:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Doe toch eens normaal en gedraag je als een man van 40, probeer jezelf gewoon te beheersen. En als dat niet lukt dan log je toch gewoon even uit om wat af te koelen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het is maar een gele kaart, cool down.

Hij gaat nu weer op negeer maar een permban voor hem, is het enigste goede besluit...

Oki doki EricR van jou neem ik het graag aan !

Schijt is aan alweer.

Chrisje, beter sssshhhhhh.
Het is niet eens grappig man, ga je gedragen.

Nou ja jullie kunnen lullen wat jullie willen er was wel weer even wat leuke rumor :D
Oo ik zie dat ik een PB heb..
waarom zie ik dat altijd zo laat :o

OT Dat Vijnoort achter staat tegen de laatste.......
EDIT ze kwamen even gelijk staan nu weer achter...

Hey Weightjochie ik ga nu weer niet wegh , goed he..........

Laatst bewerkt:
Nou ja jullie kunnen lullen wat jullie willen er was wel weer even wat leuke rumor :D
Oo ik zie dat ik een PB heb..
waarom zie ik dat altijd zo laat :o

OT Dat Vijnoort achter staat tegen de laatste.......
EDIT ze kwamen even gelijk staan nu weer achter...

Hey Weightjochie ik ga nu weer niet wegh , goed he..........

Ray alles kits,
niet teveel blowen he wordt je seniel van

Oeh ik kom ook even meelezen

2vjep05.gif

HAHA ja hoor Rop :)
jee jij bent altijd keurig op tijd met deze posts :cool:

Nee ik doe het rustig aan ,ik neem zo wel weer wat om af te koelen........

HEE Die Reetjuh!! ;):p
Kom is naar buiten toe, gaan we er even een Roken......
Neem ook maar je heli mee

Hey Ray zullen we elkaar omstebeurt een paar teringklappen geven?

Terug
Naar boven