XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

Hee ik mag niet in je log komen, ben er uitgezet ??
Ik zag dat je slappe armen had.
Probeer eens CGBP er aan toe te voegen

Uhm, nee, je bent eruit gezet, wat betekent dat je niet in mijn log mag komen :)

wait_wha.gif

Aaaaah U laughing and U mad? :trollface:
 
Nog een poging dan :mad:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja wat wil je nou zeggen? Een SD kaartje erin en je hebt 16Gb erbij... Ik krijg dat niet vol hoor, ik heb ook niet zo belachelijk veel kansloze apps erop staan.
 
Ja maar waarom doe je geen CGBP voor sterkere triceps ?

Waarom wel? Kan wel elke tricep en elke bicep oefening gaan doen (en dat dan ook voor de rest) maar dan sta ik de hele dag in de sportschool.

---------- Toegevoegd om 17:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:26 ----------

Ja wat wil je nou zeggen? Een SD kaartje erin en je hebt 16Gb erbij... Ik krijg dat niet vol hoor, ik heb ook niet zo belachelijk veel kansloze apps erop staan.

:treuren:

Stond gewoon op internet en aangezien sommige mensen hier zo happen om iPhone tegen Samsung, vond ik dit wel leuk :)
 
Ohja, ik doe half mee met die oorlog. Alleen maar om olie op het vuur te gooien om vervolgens popcorn te pakken.
 
Waarom wel? Kan wel elke tricep en elke bicep oefening gaan doen (en dat dan ook voor de rest) maar dan sta ik de hele dag in de sportschool.

---------- Toegevoegd om 17:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:26 ----------



:treuren:

Stond gewoon op internet en aangezien sommige mensen hier zo happen om iPhone tegen Samsung, vond ik dit wel leuk :)

Ik geef je gewoon een tip en gelijk ga je zo achterlijk reageren.
Als je kijkt in powerlift logs enzo kom je ook vaak CGBP tegen, is niet voor niks he.
Maar doe je ding
 
  • Like
Waarderingen: mat
Ik geef je gewoon een tip en gelijk ga je zo achterlijk reageren.
Als je kijkt in powerlift logs enzo kom je ook vaak CGBP tegen, is niet voor niks he.
Maar doe je ding

Achterlijk?
Volgens mij is het een normale reactie..Je kan niet álle oefeningen die er zijn doen. Ik heb de keuze gemaakt geen CGBP te doen, deal with it.
 
Achterlijk?
Volgens mij is het een normale reactie..Je kan niet álle oefeningen die er zijn doen. Ik heb de keuze gemaakt geen CGBP te doen, deal with it.

Net alsof mij het iets boeit of jij die oefening wel of niet doet, lol :o
Ik gaf je alleen een tip dat je misschien een tricep oefening kon vervangen met CGBP
 
Net alsof mij het iets boeit of jij die oefening wel of niet doet, lol :o
Ik gaf je alleen een tip dat je misschien een tricep oefening kon vervangen met CGBP

Ik neem geen tips aan van jou :) Een van de redenen waarom je niet in mijn log mag.

Im out ;)
 
hell doe nou niet zo achterlijk en zet chrisje gewoon op negeer zoals heel dbb, niemand leest de posts van die jongen
 
Ja wat wil je nou zeggen? Een SD kaartje erin en je hebt 16Gb erbij... Ik krijg dat niet vol hoor, ik heb ook niet zo belachelijk veel kansloze apps erop staan.
Voor het prijsverschil tussen 'n iPhone en all the rest kun je 'n halve terabyte aan SD kaartjes erbij kopen en dan hou je nog geld over.
 
hell doe nou niet zo achterlijk en zet chrisje gewoon op negeer zoals heel dbb, niemand leest de posts van die jongen

3 personen hebben hem van de lijst afgehaald

---------- Toegevoegd om 17:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:46 ----------

OT:

Heb al dag of 3 echt de rotste broteine scheten, niet normaal meer. Het hele huis stinkt gewoon.

voelt als een reusachtige overwinning
 
3 personen hebben hem van de lijst afgehaald

---------- Toegevoegd om 17:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:46 ----------

OT:

Heb al dag of 3 echt de rotste broteine scheten, niet normaal meer. Het hele huis stinkt gewoon.

voelt als een reusachtige overwinning

Haha voel je je nu een echte vent? :rolleyes::D
 
Bedoel je niet dat je in Japan gestruikeld bent? :trollface:
 
Back
Naar boven