MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    75

Users who are viewing this thread

Hell93

Massive Warrior
Lid geworden
13 jun 2013
Reclamestunt, joh.

Waarom? Het is al bekend, daardoor meer bekendheid proberen te krijgen heeft geen zin. Ik zou het er ook afhalen als het mijn spel was en het heeft zoveel agressie en dergelijke teweeg gebracht.

chrisje123

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
24 feb 2013
Lengte
1m53
Waarom? Het is al bekend, daardoor meer bekendheid proberen te krijgen heeft geen zin. Ik zou het er ook afhalen als het mijn spel was en het heeft zoveel agressie en dergelijke teweeg gebracht.

Waarom zou je het er af halen ? Je bankrekening blijft maar vol stromen met geld dan..
Ik had lekker schijt aan al die mensen die hun telefoon kapot maken omdat ze het spel niet kunnen winnen

Hell93

Massive Warrior
Lid geworden
13 jun 2013
Waarom zou je het er af halen ? Je bankrekening blijft maar vol stromen met geld dan..
Ik had lekker schijt aan al die mensen die hun telefoon kapot maken omdat ze het spel niet kunnen winnen

Ze maken niet alleen hun telefoon kapot.
Ik zou het eraf halen omdat ik geef om andere mensen en als mijn lekker dik gevulde bankrekening ervoor zorgt dat andere mensen er diep onder lijden door 1 spelletje, ja..dan haal ik het er af.

Angelus

Gargantuan Beast
+10 jaar member
Lid geworden
4 feb 2008
Lengte
1m86
Massa
100kg
Vetpercentage
8%
Ze maken niet alleen hun telefoon kapot.
Ik zou het eraf halen omdat ik geef om andere mensen en als mijn lekker dik gevulde bankrekening ervoor zorgt dat andere mensen er diep onder lijden door 1 spelletje, ja..dan haal ik het er af.

die mongolen lijden niet omwille van dat spelletje, maar omdat ze mongolen zijn.

Angelus

Gargantuan Beast
+10 jaar member
Lid geworden
4 feb 2008
Lengte
1m86
Massa
100kg
Vetpercentage
8%
Dat is wel een hele lage opmerking Angelus, dat had ik niet verwacht van jou.

ben je serieus?

zoja: besef je echt niet dat alle verantwoordelijkheid van mensen afschuiven en op dat spelletje steken compleet absurd is? notsureifsrs.jpg

Hell93

Massive Warrior
Lid geworden
13 jun 2013
ben je serieus?

zoja: besef je echt niet dat alle verantwoordelijkheid van mensen afschuiven en op dat spelletje steken compleet absurd is? notsureifsrs.jpg

Ik ben serieus over dat je opmerking laag is.
Ik zeg niet dat de mensen het recht hebben de verantwoordelijk op het spelletje te steken, ik zeg alleen dat dit een reden is voor sommige mensen. Tevens wil hij er ook vanaf voor zichzelf.
Vergeet niet dat zulke spelletjes verslavend zijn. Vele dingen zijn verslavend, zijn verslavenden dan ook ineens mongolen die het afschuiven op drank/drugs en dergelijke? Tuurlijk niet.

Angelus

Gargantuan Beast
+10 jaar member
Lid geworden
4 feb 2008
Lengte
1m86
Massa
100kg
Vetpercentage
8%
Ik ben serieus over dat je opmerking laag is.
Ik zeg niet dat de mensen het recht hebben de verantwoordelijk op het spelletje te steken, ik zeg alleen dat dit een reden is voor sommige mensen. Tevens wil hij er ook vanaf voor zichzelf.
Vergeet niet dat zulke spelletjes verslavend zijn. Vele dingen zijn verslavend, zijn verslavenden dan ook ineens mongolen die het afschuiven op drank/drugs en dergelijke? Tuurlijk niet.

jawel, alleszins als je daarom drank en drugs wil gaan verbieden voor anderen:eyes:

Hoody

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
12 aug 2010
Lengte
1m77
Massa
83kg
Vetpercentage
10%
die mongolen lijden niet omwille van dat spelletje, maar omdat ze mongolen zijn.

Stel dat jij eigenaar was van het spelletje, dan zou jij gewoon geld door blijven cashen terwijl mensen zichzelf vermoorden? Met andere woorden, jij vind geld belangrijker dan mensenlevens?

Angelus

Gargantuan Beast
+10 jaar member
Lid geworden
4 feb 2008
Lengte
1m86
Massa
100kg
Vetpercentage
8%
Jammer, dan weet je helaas niet hoe hersenen werken bij het geval van een verslaving.
Dat geeft niet, niet iedereen is ermee bekend ;)
zie edit, weet meer over verslaving dan jij schat;)
jawel, alleszins als je daarom drank en drugs wil gaan verbieden voor anderen:eyes:

Stel dat jij eigenaar was van het spelletje, dan zou jij gewoon geld door blijven cashen terwijl mensen zichzelf vermoorden? Met andere woorden, jij vind geld belangrijker dan mensenlevens?

nee, ik vind geld belangrijker dan mongolenlevens.

Hell93

Massive Warrior
Lid geworden
13 jun 2013

Ben daar maar niet zo zeker van gast :) Je kent mij niet.
Daarbij, ja..als ik een drankje zou ontwikkelen en ik merk dat mensen daar snel verslaafd aan raken en zichzelf kapot maken, zou ik het uit de markt halen.

Notorious W1

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
11 mrt 2008
Lengte
1m50
Massa
159kg
Vetpercentage
3%

Dat die mensen zelfmoord plegen is geen verantwoordelijkheid van de maker. Met die mensen waren echt wel wat meer problemen buiten het spel om.

Angelus

Gargantuan Beast
+10 jaar member
Lid geworden
4 feb 2008
Lengte
1m86
Massa
100kg
Vetpercentage
8%
Ben daar maar niet zo zeker van gast :) Je kent mij niet.
ik weet hoeveel ik weet;) lijkt me enorm sterk dat jij meer weet.

Daarbij, ja..als ik een drankje zou ontwikkelen en ik merk dat mensen daar snel verslaafd aan raken en zichzelf kapot maken, zou ik het uit de markt halen.

jij bent dan ook niet bijster slim.

chrisje123

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
24 feb 2013
Lengte
1m53

Ja dit vind ik dus persoonlijk ook. Die mensen zijn in mijn ogen te zwak voor deze maatschappij als je jezelf vermoord omdat je een spelletje niet kunt winnen.

Hoody

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
12 aug 2010
Lengte
1m77
Massa
83kg
Vetpercentage
10%
Dat die mensen zelfmoord plegen is geen verantwoordelijkheid van de maker. Met die mensen waren echt wel wat meer problemen buiten het spel om.

Met andere woorden zorgt dat spel voor kunstmatige natuurlijke selectie? Angelus?

Hell93

Massive Warrior
Lid geworden
13 jun 2013
ik weet hoeveel ik weet;) lijkt me enorm sterk dat jij meer weet.

jij bent dan ook niet bijster slim.

Jij weet hoeveel jij weet. Ik weet hoeveel ik weet.
Jij kan niet bepalen of jij meer weet dan ik en ik kan niet bepalen of ik meer weet dan jij.

TheRay

Massive Warrior
Elite Member
Lid geworden
9 sep 2011
OT maar,
Een dag is geen koppijn, is ook wel weer is leuk....

Laatst bewerkt:
Naar boven