AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Peanuthead kan trouwens 100% bevestigen dat ik natty ben. Hij is 1 van de betrouwbaarste leden op het forum, dat weet iedereen. Vraag hem maar.

    "ik kan je 1 ding zeggen en dat is dat hoody meer tren heeft gespoten dan zyzz" - peanuthead95 :eyes:
     
    "ik kan je 1 ding zeggen en dat is dat hoody meer tren heeft gespoten dan zyzz" - peanuthead95 :eyes:

    Ik stuur je zo een ''waardevolle'' PM.
     
    Peanut is het enige lid waar ik alles aan vertel over mezelf. Maarja, geloof lekker wat je wilt geloven.

    Zijn wij te min, zijn wij te min omdat wij 2 hele benen hebben?
     
    wat je ook stuurt, peanut heeft me wat ik net quotte op facebook gezegd:roflol:

    Hij was sarcastisch(als hij dat daadwerkelijk postte), vraag maar of hij srs was. Toevallig had ik een diepgaand gesprek met hem vandaag.
     
    Hij was sarcastisch, vraag maar of hij srs was. Toevallig had ik een diepgaand gesprek met hem vandaag.

    "natuurlijk was ik srs" - peanuthead95:roflol:
     
    peanut stuur mij ook ff pm op facebook
     
    Hij was sarcastisch(als hij dat daadwerkelijk postte), vraag maar of hij srs was. Toevallig had ik een diepgaand gesprek met hem vandaag.

    Diepgaande gesprekken met mensen van het internet voeren :roflol:
     
    hoody ik wil wel een pm
     
    Peanuthead kan trouwens 100% bevestigen dat ik natty ben. Hij is 1 van de betrouwbaarste leden op het forum, dat weet iedereen. Vraag hem maar.

    :roflol:
     
    hoody post gewoon een video van al die geweldige squats man.
     
    Hoody is natyy hoor.

    Hij heeft uber endo genen. Zijn gains zijn normall.
     
    gereporteerd voor bedreiging
     
    Back
    Naar boven