MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Potverdomme, ik hanteer al 2 jaar lang de Gaming definitie van ''snowballing'' irl (een klein probleem wat ophoopt naar een groter probleem), ik kreeg af en toe een rare grinnik, nooit geweten waarom.
Totdat ik nu door jou erachter kom wat het daadwerkelijk betekent.

Potverdomme, ik hanteer al 2 jaar lang de Gaming definitie van ''snowballing'' irl (een klein probleem wat ophoopt naar een groter probleem), ik kreeg af en toe een rare grinnik, nooit geweten waarom.
Totdat ik nu door jou erachter kom wat het daadwerkelijk betekent.

Made me laugh :D

Ik weet even niet wat ik moet doen met mezelf:o:(

1GqXdkQ.jpg

New PR 4x120 kilotjes schoon aan de haak op de squat jong
Brb nog 20 kilo voor 2x BW
Brb volgende week 130 erop gooien
Brb rug breken
Slowly drifting away, PR after PR, PR after PR:o
http://www.youtube.com/watch?v=0a5WyAjL1MM

Ik kreeg zonet een karmabericht van patriciaa en ik kreeg er rode oortjes van, ik had altijd gedacht dat zij het netste en braafste meisje van dbb was. Nou dat braafste klopt niet, wat een stout meisje is dat zeg jeemenikkele.

Ik kreeg zonet een karmabericht van patriciaa en ik kreeg er rode oortjes van, ik had altijd gedacht dat zij het netste en braafste meisje van dbb was. Nou dat braafste klopt niet, wat een stout meisje is dat zeg jeemenikkele.

pics?

Je moest eens weten ;) ;) ;)

Mijn plasser is nou wel semi hard zeg, wat stond er dann :0

Terug
Naar boven