AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Hij zal de meest kleine kans al aanpakken.

Hij zet zelfs vervolging door terwijl de politie zelf de conclusie trekt dat er geen enkel bewijs is dat er een dreigmailtje verzonden is vanaf mijn computer.

Over het algemeen worden zaken waar het bewijs vrij slecht is echt niet berecht en daarom is het percentage dat veroordeeld wordt door de rechter erg hoog.

Zeker als er na onderzoek van de RC blijkt dat er niks van klopt (tenzij er ander bewijs is) zou die gewoon moeten kiezen om niet verder te vervolgen. Ik weet niet hoe het zit met vergoeding van onrechtmatig vastgezeten in bewaring etc bij een sepot, maar als je wordt vrijgesproken (wat me vrij aannemelijk zou lijken) krijg je volgens mij een aardig bedrag terug.

Gratis cacaoboter mee gekregen op stage en dat ik 2 uur eerder naar huis kan :D

Over het algemeen worden zaken waar het bewijs vrij slecht is echt niet berecht en daarom is het percentage dat veroordeeld wordt door de rechter erg hoog.

Zeker als er na onderzoek van de RC blijkt dat er niks van klopt (tenzij er ander bewijs is) zou die gewoon moeten kiezen om niet verder te vervolgen. Ik weet niet hoe het zit met vergoeding van onrechtmatig vastgezeten in bewaring etc bij een sepot, maar als je wordt vrijgesproken (wat me vrij aannemelijk zou lijken) krijg je volgens mij een aardig bedrag terug.

:roflol: materiële schade loopt al in de tienduizenden euro's. Alleen al school en advocaat kosten van dat jaar zitten tegen de 20.000 euro aan.

Verwacht overigens ook vrijspraak voor alles of maximaal betrokkenheid bij vernielen van een auto. Sowieso krijgt de OvJ een poepstorm over zich heen omdat hij zijn taak verzuimd heeft waardoor bewijsmateriaal dat voor mijn onschuld zou pleiten vernietigd is in een geautomatiseerd proces.

Oh nee, 2 families die beide bevriend zijn met elkaar en dan de politie en officier van justitie.

Is al vaker dat mensen dat aandragen dat er een patroon is vanwege zo vaak politie contact, totdat je realiseerd dat ik 24 ben, gewoon normaal sociaal ben, met niemand problemen heb en dan zou ik bij 2 meisjes die toevallig ook nog eens goed bevriend zijn compleet ontsporen :roflol:

Bitches be crazy bro. Snap alleen niet hoe niet iemand je gewoon finaal de pleures in heeft geslagen als ze je verdenken van ontsporen bij meisjes. Zou ik wel doen als 't mijn dochter was :P Zeker als ze politie en OvJ aan hun kant hebben.

:roflol: materiële schade loopt al in de tienduizenden euro's. Alleen al school en advocaat kosten van dat jaar zitten tegen de 20.000 euro aan.

Verwacht overigens ook vrijspraak voor alles of maximaal betrokkenheid bij vernielen van een auto. Sowieso krijgt de OvJ een poepstorm over zich heen omdat hij zijn taak verzuimd heeft waardoor bewijsmateriaal dat voor mijn onschuld zou pleiten vernietigd is in een geautomatiseerd proces.

Advocaat is niet hun probleem natuurlijk. Kan je bijvoorbeeld wel Spong inhuren en dan een schadevergoeding eisen terwijl je ook een pro deo had kunnen krijgen.

Ik had het over de vergoeding voor voorarrest en die krijg je volgens mij alleen bij vrijspraak. Maarja nu kom je met vernieling erbij, wat het weer heel anders maakt

Advocaat is niet hun probleem natuurlijk. Kan je bijvoorbeeld wel Spong inhuren en dan een schadevergoeding eisen terwijl je ook een pro deo had kunnen krijgen.

Ik had het over de vergoeding voor voorarrest en die krijg je volgens mij alleen bij vrijspraak. Maarja nu kom je met vernieling erbij, wat het weer heel anders maakt

Ik kan geen pro deo krijgen vanwege bezittingen.

Vernieling is andere zaak dus staat los van t voorarrest, daarnaast krijg je schade vergoeding ook als je vast gezeten hebt maar geen cel krijgt in de uiteindelijke straf. Daardoor heb je onterecht vastgezeten en kun je alles ook vergoed krijgen.

Is niet srs.
Om aan te geven dat Sven zelfs dat kan skippen en nog kan winnen, dus hij bereid zich voor op de huldiging en laat daarvoor de 10 km vallen (niet srs dus) zoals andere hun wedstrijden laten vallen voor de 10 km.
Wat een manier om de grap te verkrachten als je het zo uitlegt hell

Ik kan geen pro deo krijgen vanwege bezittingen.

Vernieling is andere zaak dus staat los van t voorarrest, daarnaast krijg je schade vergoeding ook als je vast gezeten hebt maar geen cel krijgt in de uiteindelijke straf. Daardoor heb je onterecht vastgezeten en kun je alles ook vergoed krijgen.

Aha dat eerste was ik ff vergeten, maar bedoel meer dat je niet verplicht bent om een dure advocaat te nemen.

Dat laatste wist ik niet, maar weet wel dat ze niet zo snel voorlopige hechtenis opleggen als ze denken dat er geen celstraf komt. Sterker nog, dat het in NL excessief veel wordt gebruikt om de verdachte gewoon direct een deel van zn straf te laten zitten. Dus als je wel veroordeeld wordt lijkt het me erg sterk dat je geen cel krijgt, al dan niet voor de duur gelijk aan de tijd in bewaring.

Wat een manier om de grap te verkrachten als je het zo uitlegt hell

Nou en.

Zit sowieso geen humor in dat wijf, alleen maar klaagbaak posts.

Nog zo'n kortzichtinge randdebiel die iedereen denkt te kennen..Misschien een nieuwtje voor je, maar mijn posts zelf zeggen niks over mij. Tegen jullie klagen is leuk, dan hoef ik het niet tegen andere te doen, snap dat dan.

OT: Even een stuk of 20 mensen op negeer zetten :cool:

Aha dat eerste was ik ff vergeten, maar bedoel meer dat je niet verplicht bent om een dure advocaat te nemen.

Dat laatste wist ik niet, maar weet wel dat ze niet zo snel voorlopige hechtenis opleggen als ze denken dat er geen celstraf komt. Sterker nog, dat het in NL excessief veel wordt gebruikt om de verdachte gewoon direct een deel van zn straf te laten zitten. Dus als je wel veroordeeld wordt lijkt het me erg sterk dat je geen cel krijgt, al dan niet voor de duur gelijk aan de tijd in bewaring.

Ik moet t in mijn eentje opnemen tegen de ovj die een compleet politie korps achter zich heeft. Ze hebben geen enkel direct bewijs dus hebben stapels en stapels met suggestieve dingen opgestapeld. Daarnaast moet die constant achter de ovj aan gaan omdat die niet reageert.

En ze hebben t alleen gedaan vanwege onderzoeksgronden, rechter commissaris was al gelijk bereid tot vrijlating maar wilde eerst afwachten over enkelband. Toen kwam alleen de ovj dat ze nog meer moesten onderzoeken :o . Toen onderzoeksgronden over waren ben ik gelijk vrij gelaten.

Nog zo'n kortzichtinge randdebiel die iedereen denkt te kennen..Misschien een nieuwtje voor je, maar mijn posts zelf zeggen niks over mij. Tegen jullie klagen is leuk, dan hoef ik het niet tegen andere te doen, snap dat dan.

OT: Even een stuk of 20 mensen op negeer zetten :cool:

Ik moest echt lachen :D

Nee, jij bent gewoon een irritant zeurwijf.
Waarom iemand ooit met jou iets zou willen is voor mij een raadsel, zeker gezien je de facial aesthetics van een lama hebt.(no offence sky)

50 gram extra, wat gul van calvé :p

29fw27m.jpg

Wie kan deze voor me krijgen:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/7195404

Heb hem echt nodig voor m'n boek, maar kan absoluut niet bij de full text komen. Vind het ook zo t**fus belachelijk, vaak geciteerde paper (909x), stokoud (1981), en ik kan er zelfs geeneens bij met m'n uni VPN.

Terug
Naar boven