XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

of ''houd je bek HOUD JE BEK''

of het kan best zijn dat je in real life een toffe gozer bent, srs, maar het wordt echt vervelend als je nooit eens ernstig bent, eens een positieve constructieve bijdrage levert aan een topic,

De eerste 100 grappen van je op DBB, al dan niet on topic, waren leuk, maar daarna begint het wat te vervelen. Halveer het aantal grappen en post af en toe ook eens wat constructief of iets waar een ander lid iets mee kan, dan wordt het voor iedereen terug wat leuker. Ik denk ook dat het voor de mods niet leuk moet zijn ieder topic te zien verzanden in een rel door getroll.
 
of het kan best zijn dat je in real life een toffe gozer bent, srs, maar het wordt echt vervelend als je nooit eens ernstig bent, eens een positieve constructieve bijdrage levert aan een topic,

De eerste 100 grappen van je op DBB, al dan niet on topic, waren leuk, maar daarna begint het wat te vervelen. Halveer het aantal grappen en post af en toe ook eens wat constructief of iets waar een ander lid iets mee kan, dan wordt het voor iedereen terug wat leuker. Ik denk ook dat het voor de mods niet leuk moet zijn ieder topic te zien verzanden in een rel door getroll.

Dat is niet wat Steve zei
 
of het kan best zijn dat je in real life een toffe gozer bent, srs, maar het wordt echt vervelend als je nooit eens ernstig bent, eens een positieve constructieve bijdrage levert aan een topic,

De eerste 100 grappen van je op DBB, al dan niet on topic, waren leuk, maar daarna begint het wat te vervelen. Halveer het aantal grappen en post af en toe ook eens wat constructief of iets waar een ander lid iets mee kan, dan wordt het voor iedereen terug wat leuker. Ik denk ook dat het voor de mods niet leuk moet zijn ieder topic te zien verzanden in een rel door getroll.
niet diaree maar 5 tot 10x op de pot een massa
 
Dat is niet wat Steve zei
Oh, dan was het vast "IK SCHIJT MIJ GANS DE DAG VERLOREN niet diaree maar 5 tot 10x op de pot een massa precies of alles valt er los door wat ik eet!"
 
Steve zei laatst ook '' I skwat 20x180 all true natural bodybildoer''
 
complimentjes doet mij deugd hihihihi

Had ergens wel de hoop dat door de roids er een plaatsvervangend onderbeen zou aangroeien voor je maat.. Konden we eindelijk IRL Chivalry spelen :(
 
Had ergens wel de hoop dat door de roids er een plaatsvervangend onderbeen zou aangroeien voor je maat.. Konden we eindelijk IRL Chivalry spelen :(
Zelfs met 1 been maak ik je nog af met m'n geclaimde jump slash move
 
Zelfs met 1 been maak ik je nog af met m'n geclaimde jump slash move

Ewa zolang je weg blijft bij die trappen bij dat huis maak ik je af met mijn nivi np.
Nu weer voetbal kijken, xx
 
Back
Naar boven