AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Vandaag weer om fristie yoghi yes of een ander roze drankje gezeurt bij het poolcentrum. En na 3 maanden zeuren gaan ze nu eindelijk een flesje fristie voor me bestellen. ik ben benieuwd of ze het volgende week wel hebben.

Nieuwe PR 5x150 op de deadlift

---------- Toegevoegd om 20:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:57 ----------

Voelde me zo lekker dat ik voor de 160 ging, dikke fail :roflol:

Vandaag weer om fristie yoghi yes of een ander roze drankje gezeurt bij het poolcentrum. En na 3 maanden zeuren gaan ze nu eindelijk een flesje fristie voor me bestellen. ik ben benieuwd of ze het volgende week wel hebben.

McDonald's reclame met dat k*tjoch en zijn wortels is het eerste wat er in mijn hoofd komt haha.

Nuss-bar vandaag een jaar, van m'n vader een kilo biefstuk gekregen omdat hij wist dat dat me blijer zou maken dan bloemen :D :D

Kan ik niet bij? Alleen voor elitemembers?
Zal hem voor deze keer ook public plaatsen:
De tekst van het eerste hoofdstuk nadert de status van 'klaar', waarna het gerefactored wordt voor leesbaarheid en afbeeldingen toegevoegd zullen worden voor verduidelijking. Alleen nog een behandeling van satelliet cellen en evt. microRNA wil ik eraan toevoegen, maar dan is het ook echt af.

Note: er staan FOUTEN in onderstaand stuk die ik nog moet corrigeren.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sinds ik van de coke af ben gaat me kracht weer omhoog :) 6 x 75 op de bank.

Laatst bewerkt:
Aanbod gekregen om halftijds hoofdbegeleider te worden naast leefgroepwerk :)

Terug
Naar boven