XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

LOL oud, prehistorisch zelfs......

Heb je daar de reactie op? Mail ik dat terug :thumbs:
You've got to be kidding me. I've been further even more decided to use even go need to do look more as anyone can. Can you really be far even as decided half as much to use go wish for that? My guess is that when one really been far even as decided once to use even go want, it is then that he has really been far even as decided to use even go want to do look more like. It's just common sense.

Heb je daar de reactie op? Mail ik dat terug :thumbs:
Of deze :dunno:

Het probleem is dat je je focust op de dingen in het leven die er niet echt toe doen. Toen ik een kind was had ik hoop en dromen. Wij allemaal. Maar na verloop van tijd zit de dagelijkse sleur in de weg en je mist de dingen die echt belangrijk zijn, ook al zijn ze recht voor je, ze staren je in het gezicht. Ik denk dat de volgende keer je jezelf moet afvragen: "Ben ik op de goede weg hier? '. Ik wil niet onbeleefd zijn, maar mensen zoals jou vind ik echt jammer. Dus misschien kun je die weinige hersencellen van je gebruiken en profiteren van de kennis die ik heb je nu gegeven. Veel geluk.

Mijn nieuwe gym in Gouda is echt een verademing ten opzichte van waar ik ga in Rotterdam.

Of deze :dunno:

Het probleem is dat je je focust op de dingen in het leven die er niet echt toe doen. Toen ik een kind was had ik hoop en dromen. Wij allemaal. Maar na verloop van tijd zit de dagelijkse sleur in de weg en je mist de dingen die echt belangrijk zijn, ook al zijn ze recht voor je, ze staren je in het gezicht. Ik denk dat de volgende keer je jezelf moet afvragen: "Ben ik op de goede weg hier? '. Ik wil niet onbeleefd zijn, maar mensen zoals jou vind ik echt jammer. Dus misschien kun je die weinige hersencellen van je gebruiken en profiteren van de kennis die ik heb je nu gegeven. Veel geluk.
:roflol:!

---------- Post added at 14:11 ---------- Previous post was at 14:11 ----------

''Kunt u wat specifieker zijn?''
Nou Hoody, het moet wel formeel blijven.

Ik ga voor die van Tatt.

dear, someone i know is helping me to write tekst in russian. I hope you understand me better. You can write back in russian, there is help for me to translate.
Я пошел на хуй все матери

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven