Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
net als jij. HEUJ HEUJ
Heb je daar de reactie op? Mail ik dat terughas anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?

You've got to be kidding me. I've been further even more decided to use even go need to do look more as anyone can. Can you really be far even as decided half as much to use go wish for that? My guess is that when one really been far even as decided once to use even go want, it is then that he has really been far even as decided to use even go want to do look more like. It's just common sense.

Ik ben er ook nog niet over uit wat ik terug moet mailen![]()
Ik ben er ook nog niet over uit wat ik terug moet mailen![]()

Nee nee, noem je trollen of zo?

Of deze

Of deze
Het probleem is dat je je focust op de dingen in het leven die er niet echt toe doen. Toen ik een kind was had ik hoop en dromen. Wij allemaal. Maar na verloop van tijd zit de dagelijkse sleur in de weg en je mist de dingen die echt belangrijk zijn, ook al zijn ze recht voor je, ze staren je in het gezicht. Ik denk dat de volgende keer je jezelf moet afvragen: "Ben ik op de goede weg hier? '. Ik wil niet onbeleefd zijn, maar mensen zoals jou vind ik echt jammer. Dus misschien kun je die weinige hersencellen van je gebruiken en profiteren van de kennis die ik heb je nu gegeven. Veel geluk.
!Nou Hoody, het moet wel formeel blijven.
Dear, someone I know is helping me to write tekst in Russian. I hope you understand me better. You can write back in Russian, there is help for me to translate.
Я пошел на хуй все материdear, someone i know is helping me to write tekst in russian. I hope you understand me better. You can write back in russian, there is help for me to translate.