MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

Net bonnetje en km stand bekeken, gemiddeld 1:2.5 gereden :roflol:

Toch wel apart hoe met gewone auto's je met 200+ aan komt rijden en mensen koppig links blijven terwijl als je t zelfde doet met een 2.5 ton zware range rover mensen niet weten hoe snel ze naar rechts moeten gaan :o
 
het ''tren ervaringen'' topic ontdekt :roflol:
 
20.000 Posts

Mijn nuttige bijdrage aan het forum groeit met de dag
 
net in een zo goed als lege carrefour opgemerkt dat de broodspaarkaarten en de stempel om ze te valideren gewoon open achter de kassa liggen.
Stuk of 20 kaartjes meegeript en een stempel, dus gratis brood voor de rest vh semester:roflol:
 
net in een zo goed als lege carrefour opgemerkt dat de broodspaarkaarten en de stempel om ze te valideren gewoon open achter de kassa liggen.
Stuk of 20 kaartjes meegeript en een stempel, dus gratis brood voor de rest vh semester:roflol:

Inb4 camera

Inb4 aangifte ogv diefstal

Inb4 vervolging ovj

Inb4 jailtime angelus

Inb4 rust op dbb
 
Inb4 camera

Inb4 aangifte ogv diefstal

Inb4 vervolging ovj

Inb4 jailtime angelus

Inb4 rust op dbb
denk je nu srs dat ik niet weet waar elke camera in de carrefour hangt? Is altijd het eerste wat ik doe wnn ik een winkel binnenkom (srs)
 
Inb4 camera

Inb4 aangifte ogv diefstal

Inb4 vervolging ovj

Inb4 jailtime angelus

Inb4 rust op dbb
Inb4 bezoekuur jilla na 4 uur gesloten

---------- Toegevoegd om 15:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:09 ----------

denk je nu srs dat ik niet weet waar elke camera in de carrefour hangt? Is altijd het eerste wat ik doe wnn ik een winkel binnenkom (srs)
Strong criminele trekjes heb je daar vriend...
 
Inb4 bezoekuur jilla na 4 uur gesloten

---------- Toegevoegd om 15:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:09 ----------


Strong criminele trekjes heb je daar vriend...

niets met criminaliteit te maken, breek amper ooit de wet. Gewoon stomme gewoonte die ik heb overgehouden van mn 13de toen ik voor het eerst the bourne identity had gezien en het een beetje te vet vond:roflol: (zelfde met nummerplaten onthouden)
 
Back
Naar boven