- Waardering
- 377
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 76kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Erg grappig, ik moet echt 5x naar de toilet om te plassen voordat ik uberhaupt kan slapen xD
Zwaaar irritante gewoonte is dat.
HuhIk heb daarvoor laatst een vinger in mijn gat gehad bij de dokter, toen was het direct over.
Ymir gaat gelijk door m'n hoofd:
Ben vandaag jarig
Kreeg ook de meest awkward knuffel van mijn moeder toen ik in me boxer naar de wc liep![]()

Ben vandaag jarig
Kreeg ook de meest awkward knuffel van mijn moeder toen ik in me boxer naar de wc liep![]()

Ben vandaag jarig

Ben vandaag jarig
Ben vandaag jarig
Bio oil schijnt ook goed te werken, wel duur en je moet blijven smeren. Het zal nooit helemaal verdwijnen maar schijnt wel degelijk te helpen.
Goede spierpijn na een goede chest-sessie van gisteravond
Ben vandaag jarig
Alles waar vitamine E inzit werkt eigenlijk wel imo
Alleen die hydraterende cremes zijn onzin.
Zit ook in de vochtige toiletdoekjes van de kruidvat, veel goedkoper

Gefeliciteerd, nog meer respect omdat je de 23 jaar natty heb behaald!Ben vandaag jarig