MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (16 bezoekers)

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • vraagje: waar is No Fap topic gebleven? kan me iig herinneren dat hier een speciaal topic voor was, waarom is deze weg? ben namelijk net weer begonnen maar wil nog even terugzien wat voor voordeel je er mee uit kon halen
     
    Erg grappig, ik moet echt 5x naar de toilet om te plassen voordat ik uberhaupt kan slapen xD
    Zwaaar irritante gewoonte is dat.

    Ik heb daarvoor laatst een vinger in mijn gat gehad bij de dokter, toen was het direct over.
     
    Ymir gaat gelijk door m'n hoofd:

    Dear *****,someone I know is helping me to write tekst in Russian. I hope you understand me better. You can write back in Russian, there is help for me to translate.
    I am afraid because of my stupid knocking on your door this week you think I am always like that. This is not the case, we were both emotional that night.
     
    Ben vandaag jarig:o
    Kreeg ook de meest awkward knuffel van mijn moeder toen ik in me boxer naar de wc liep:o
     
    Ben vandaag jarig:o
    Kreeg ook de meest awkward knuffel van mijn moeder toen ik in me boxer naar de wc liep:o

    Gefeliciteerd!!


    Hoop niet dat je een odol had op dat moment
     
    Goede spierpijn na een goede chest-sessie van gisteravond
     
    Bio oil schijnt ook goed te werken, wel duur en je moet blijven smeren. Het zal nooit helemaal verdwijnen maar schijnt wel degelijk te helpen.

    Alles waar vitamine E inzit werkt eigenlijk wel imo

    Alleen die hydraterende cremes zijn onzin.
     
    Ben vandaag jarig:o
    Kreeg ook de meest awkward knuffel van mijn moeder toen ik in me boxer naar de wc liep:o
    Gefeliciteerd, nog meer respect omdat je de 23 jaar natty heb behaald!

    [Link niet meer beschikbaar]
     
    Back
    Naar boven