MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Wolf of wallstreet afgekeken, wat een heerlijke film :D

Net even tijdens het thuiswerken lekker een korte maar fijne chest + biceps erin gepropt. Had niet meer dan 3 kwartier maar so worth it!

Dat ik eindelijk me baard olie heb gevonden (locaal)...

Sowieso debiel dat uitlokking in Nederland verboden is..
Dit zijn gewoon dieven, een rechter zou zo door dat 'uitlokking' heen moeten kijken en die gasten een taakstraf van 200 uur opleggen..

Dit zijn gewoon dieven, een rechter zou zo door dat 'uitlokking' heen moeten kijken en die gasten een taakstraf van 200 uur opleggen..
ik heb er ook wel een mening over idd...

het gaat me er meer om dat Pownews het doet lijken alsof het zo makkelijk is om boeven te vangen, terwijl het allemaal iets genuanceerder ligt. Kan me niet voorstellen dat als die zaak geseponeerd word Pownews dit in hun uitzending opneemt.

precies, als dat een wettelijke verdediging is dan mag je vanaf nu ook chicks met enkel een rokje en een topje aan verkrachten:roflol:

was het maar altijd zo makkelijk

voor het programma is dit super, alleen een zaak zo juridisch rond krijgen gaat niet zo makkelijk, dit is erg snel uitlokking

toch vind ik dit wel uitermate vermakelijk :popcorn2:
Denk ook niet dat ze de bak gaan invliegen, maar dat hoeft ook niet, zo staan al goed voor paal.

---------- Toegevoegd om 19:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:34 ----------

Staat nergens dat het Marokkanen zijn, voor hetzelfde geld komen ze uit Tunesië.
Die zijn ook 80% Marokkaan :roflol:

3 grote stukken vlees net gebakken in de pan klaar om op gegeten te worden dat gaat men dag goed maken

50kg dumbbel lunges en jezelf helemaal kapot stappen

Terug
Naar boven