- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In de poep, bedoel je?

Had net nog kunnen beuren ook.. Vrouwtje reed de auto achteruit het parkeervak uit en keek niet eens. Had al wel verwacht dat ze niet ging kijken dus wachtte maar vriendelijk. Andere vrouw stond ook al te lachen op de fiets.
En wat mij ook opvalt is dat echt minimaal 90% Vd mensen hun auto niet beheerst. Echt iedere dag de auto voor mij bij de stoplicht (helling) laat eerst de auto een halve meter achteruit rollen.
Maakt niet uit wat erin zit jonge gast of oude vrouw.
Als ik de mijne er een cm achter zet en ze botsen tegen mij aan zit ik dan goed?
Had net nog kunnen beuren ook.. Vrouwtje reed de auto achteruit het parkeervak uit en keek niet eens. Had al wel verwacht dat ze niet ging kijken dus wachtte maar vriendelijk. Andere vrouw stond ook al te lachen op de fiets.
En wat mij ook opvalt is dat echt minimaal 90% Vd mensen hun auto niet beheerst. Echt iedere dag de auto voor mij bij de stoplicht (helling) laat eerst de auto een halve meter achteruit rollen.
Maakt niet uit wat erin zit jonge gast of oude vrouw.
Als ik de mijne er een cm achter zet en ze botsen tegen mij aan zit ik dan goed?
Ahh die word lastig dan. Zou nog wel even willen cashen van de verzekeringals je geen getuige hebt en hun blijven beweren dat jij er tegen aanrijd ben je de klos
Nee want jij rijdt dan achterop. Dan zeggen ze dat je voldoende afstand moet nemen
Ahh die word lastig dan. Zou nog wel even willen cashen van de verzekering
En als ik zeg dat ze hem 3 meter achteruit liet rollen en 3 getuigen bij me heb die dat comfirmeren
Ahh die word lastig dan. Zou nog wel even willen cashen van de verzekering
En als ik zeg dat ze hem 3 meter achteruit liet rollen en 3 getuigen bij me heb die dat comfirmeren
je premie gaat dan toch omhoog, uiteindelijk betaal je het dubbele aan de kosten die je had.

Ojaa, typfoutje
Snel nog een keer <3 is was de best day of my leven!
Dat versleten uitgewoonde gat van je laat dat wel lijken ja.Blijkbaar zijn je buik & hoofd de enige "grote & dikke" lichaamsdelen van je