AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

:o

Ik vind wel dat ze overlast geven en zeer onhebbelijk gedrag vertonen die Jong Bejaarden, vooral die ene Eric met die enge avatar hij eet ook modder ofzo staat in ze naam moddereter maar denk dat dit weer zo een grap is.

En die Ray met een Way, die heeft nu ook zo een grimmige avatar van een enge man, hij is ook altijd boos.

Nee ik ben voor minder Jong bejaarden, Wie wilt er minder jong bejaarden?
Zo ja dan gaan we dat regelen!!

Ik mocht gister in de kont :o

Vrijdag vrij en vandaag om 8.15 al uit bed om eten te koken :cool:

Laatst bewerkt:
Dat ik vanavond kleren kan gaan kopen.

Ff lkkr gek doen gr gr.

Had net nog kunnen beuren ook.. Vrouwtje reed de auto achteruit het parkeervak uit en keek niet eens. Had al wel verwacht dat ze niet ging kijken dus wachtte maar vriendelijk. Andere vrouw stond ook al te lachen op de fiets.

En wat mij ook opvalt is dat echt minimaal 90% Vd mensen hun auto niet beheerst. Echt iedere dag de auto voor mij bij de stoplicht (helling) laat eerst de auto een halve meter achteruit rollen.
Maakt niet uit wat erin zit jonge gast of oude vrouw.

Als ik de mijne er een cm achter zet en ze botsen tegen mij aan zit ik dan goed?

Had net nog kunnen beuren ook.. Vrouwtje reed de auto achteruit het parkeervak uit en keek niet eens. Had al wel verwacht dat ze niet ging kijken dus wachtte maar vriendelijk. Andere vrouw stond ook al te lachen op de fiets.

En wat mij ook opvalt is dat echt minimaal 90% Vd mensen hun auto niet beheerst. Echt iedere dag de auto voor mij bij de stoplicht (helling) laat eerst de auto een halve meter achteruit rollen.

Als ik de mijne er een cm achter zet en ze botsen tegen mij aan zit ik dan goed?

als je geen getuige hebt en hun blijven beweren dat jij er tegen aanrijd ben je de klos

Game gecarryd voor mn team met Anti Mage. Gg wp

Nee want jij rijdt dan achterop. Dan zeggen ze dat je voldoende afstand moet nemen

Ahh die word lastig dan. Zou nog wel even willen cashen van de verzekering

En als ik zeg dat ze hem 3 meter achteruit liet rollen en 3 getuigen bij me heb die dat comfirmeren

je premie gaat dan toch omhoog, uiteindelijk betaal je het dubbele aan de kosten die je had.

Ahh die word lastig dan. Zou nog wel even willen cashen van de verzekering

En als ik zeg dat ze hem 3 meter achteruit liet rollen en 3 getuigen bij me heb die dat comfirmeren

Als jij 3 onafhankelijke getuigen kan vinden, ik zou er in ieder geval niet vanuit gaan..

Op parkeerplaats weet ik ook niet of je dan wel zou kunnen beuren. Is parkeerplaats niet vaak prive terrein waardoor er een of andere regel speelt?

Terug
Naar boven