MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (4 bezoekers)

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    75

Users who are viewing this thread

StickySteeez

Monstrous Giant
Lid geworden
20 mrt 2012
Lengte
1m90
Massa
93kg
ehx2f5.jpg

Nooit geroken..

u unaware

Armyboy

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
20 okt 2013
Lengte
2m02
Wie weet er nog paar leuke huisdiertjes die ik een vriend voor zijn verjaardag kan geven ?

Goudvis, wandelende takken:roflol:

Van die beesten kom je nooit meer af, een sterke goudvis gaat zo 10 jaar mee en wandelende takken blijven zich infinite voortplanten, haha.

chrisje123

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
24 feb 2013
Lengte
1m53
Goudvis, wandelende takken:roflol:

Van die beesten kom je nooit meer af, een sterke goudvis gaat zo 10 jaar mee en wandelende takken blijven zich infinite voortplanten, haha.

Ja ze hebben een klein tuintje, en we zaten te denken aan kippen.
en dan elke maand een kip over de schutting gooien zodat ze denken van " huh waar de fack komt die vandaan".
Misschien is het ook leuk om hem ook nog een extra cavia te geven.

---------- Toegevoegd om 11:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:47 ----------

Fred, baardagaam, slang.

Ja een slang zal die moeder nier leuk vinden denk ik

Armyboy

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
20 okt 2013
Lengte
2m02
Haha ik weet niet wat voor tuin dat is. Als er tegels enz. liggen dan lijkt een kip mij niet zo'n goed idee. Die beesten schijten alles onder.

Cavia's zijn ook wel beesten welke wel zorg nodig hebben, onderkomen verschonen etc.. Ook kunnen die beesten slecht tegen alleen zijn, dus zou je meteen weer 2 van die dingen moeten kopen.

Das dus wel een ****t up cadeau:roflol:

chrisje123

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
24 feb 2013
Lengte
1m53
Haha ik weet niet wat voor tuin dat is. Als er tegels enz. liggen dan lijkt een kip mij niet zo'n goed idee. Die beesten schijten alles onder.

Cavia's zijn ook wel beesten welke wel zorg nodig hebben, onderkomen verschonen etc.. Ook kunnen die beesten slecht tegen alleen zijn, dus zou je meteen weer 2 van die dingen moeten kopen.

Das dus wel een ****t up cadeau:roflol:

Ja het moet ook een beetje een ****ed up cadeau zijn :roflol: Misschien wel een slim idee om inderdaad 2 Cavia's te kopen mannetje en een vrouwtje lijkt me wel zo leuk dan, die beesten zijn toch maar paar euro. Ze hebben volgens mij gras in de tuin en ook wat tegels, dus lijkt me ideaal voor de kippen. Ik denk dat ze de kippen en cavia wel houden.

Chickenkip

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
10 jun 2012
Lengte
1m68
Massa
76kg
ben je kippig ofso goos, 46'' samsung smart TV zegtie in zijn post???

ja, maar wist je dat tv's een bepaald typenummer hebben? zo heeft die van mij het typenummer UE32D5000, daarmee kan je precies zien welke tv je bedoelt en kan je opzoeken wat de specificaties + prijs zijn. er zijn namelijk meer ''46 inch smart tv's'' van samsung.

lloydatoni

Monstrous Giant
Relnicht
Lid geworden
1 nov 2011
Lengte
1m88
Massa
103kg
Vetpercentage
1%
vandaag te horen gekregen dat er vanaf de 4e van april geen werk meer is voor mij :)

RockOfAges

Monstrous Giant
Elite Member
2x Challenge Winner
Lid geworden
23 aug 2013
Lengte
1m95
Massa
135kg
mijn baard en borsthaar komen bijna met elkaar in aanraking :)

Naar boven