Patriciaa
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.242
- Lengte
- 1m64
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Contract getekend om halftijds hoofdbegeleider te worden en straks eindelijk de infoavond voor onze adoptie![]()
?YEEAAAAAAAH!!!!!!!!!!!! Ik werd net gebeld door een medewerker van HR voor een functie waar ik op gesolliciteerd had, ik mag de sollicitatieprocedure in!! Is echt een zeer mooie startersfunctie en dit was mijn eerste bedrijf waar ik contact mee op nam
awesomeeeeeeee
Let je wel op dat dit geen complot is om je leven over te nemen?
Ietsie anders [Afbeelding niet meer beschikbaar]
GefeliciteerdYEEAAAAAAAH!!!!!!!!!!!! Ik werd net gebeld door een medewerker van HR voor een functie waar ik op gesolliciteerd had, ik mag de sollicitatieprocedure in!! Is echt een zeer mooie startersfunctie en dit was mijn eerste bedrijf waar ik contact mee op nam
awesomeeeeeeee

Nee, ze had al vieze spelletjes gedaan
Let je wel op dat dit geen complot is om je leven over te nemen?

Bijna een belt voor 40 euro gekocht op NL site.
Nu op ebay gekocht voor 15 euro zonder verzendkosten.
lol.

Een belt?Voor wat dan?Dat beetje gewicht waar jij mee speelt?![]()

jezus dacht ik even serieus op te zoeken hoeveel kcal ik had verbrand met de hele tuin omploegen..
staat er :
je hebt 1020 calorieen verbrand met diep graven meer dan 7kg per minuut..
ik heb 9 bij 9 omgespit in 60minuten, makkelijk 25kg per minuut ( uitgaande van 5kg per schep)
zou ik wel 5000 calorieen moeten hebben verbrand;p
ben aan het cutten, nog steeds fatty ( 14 % denk ik zal zo is berekenen)
eerste 2 weken sprongen de tranen me in de ogen;p ( van 113.4 naar 106.7) maar nu gaat het mooi op 0.4kg per 5 dagen
duik ik straks weer onder de 80