Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Hele dag ingezeten over mn slechte begin van de dag.. Kom ik net buurman vertellen over de schade aan zn auto.. 'ohh dat ding heeft al zoveel krassen.. niemand die t ziet, maar lief dat je het even komt melden hoor.'

Scheelt weer :D

Geselecteerd voor de finale van sterkste man van België :D

Geselecteerd voor de finale van sterkste man van België :D

ha 1 april!!

---------- Toegevoegd om 17:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:42 ----------

Hele dag ingezeten over mn slechte begin van de dag.. Kom ik net buurman vertellen over de schade aan zn auto.. 'ohh dat ding heeft al zoveel krassen.. niemand die t ziet, maar lief dat je het even komt melden hoor.'

sure probeer je nou je rep te redden hier. triest door te rijden na het veroorzaken van schade

• Like
Waarderingen: mat
ha 1 april!!

---------- Toegevoegd om 17:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:42 ----------

sure probeer je nou je rep te redden hier. triest door te rijden na het veroorzaken van schade

Ik geef niet zo om mn reputatie op dbb.. :roflol: Vertel alleen dat 't mn dag goed gemaakt heeft :)

Ik geef niet zo om mn reputatie op dbb.. :roflol: Vertel alleen dat 't mn dag goed gemaakt heeft :)

toch triest dat je in eerste instantie door reed. Was het iemand die je niet kende had je het ook nooit kunnen zeggen.

zegt een hoop over je

Laatst bewerkt:

Can confirm, ik ben buurman. HillR heeft me lekker verwend ter compensatie:o
"compensatie"nom saying

Ze is het toch gaan zeggen, wat is het probleem nu jongens?

Voor het eerst sinds tijden weer eens echt deadlifts gedaan (sumo nog wel). Had wel eens een single gedaan, maar geen reps het laatste jaar of zo (enkel lichte triples of rack lifts). Ging lekker 10 * 140 met dead stop.

Squatten @ RTL Boulevard :roflol:
Alhoewel de gasten in die show het ook niet 1x serieus kunnen nemen en fatsoenlijk hun best doen om een (bw) squat te maken (zucht), toch nice dat het als goede billen oefening aangeduid wordt op tv.
Bitches bij mij op school/in de klas geloven er totaal niks van, weet zeker dat ze het via de tv wel geloven :roflol:

Terug
Naar boven