- Waardering
- 2.745
aHaha de roze zijde

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Geselecteerd voor de finale van sterkste man van België![]()
Hele dag ingezeten over mn slechte begin van de dag.. Kom ik net buurman vertellen over de schade aan zn auto.. 'ohh dat ding heeft al zoveel krassen.. niemand die t ziet, maar lief dat je het even komt melden hoor.'
Scheelt weer![]()

ha 1 april!!
---------- Toegevoegd om 17:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:42 ----------
sure probeer je nou je rep te redden hier. triest door te rijden na het veroorzaken van schade
Vertel alleen dat 't mn dag goed gemaakt heeft 
Ik geef niet zo om mn reputatie op dbb..Vertel alleen dat 't mn dag goed gemaakt heeft
![]()
Ik geef niet zo om mn reputatie op dbb..Vertel alleen dat 't mn dag goed gemaakt heeft
![]()

toch triest dat je in eerste instantie door reed. Was het iemand die je niet kende had je het ook nooit kunnen zeggen.
Maar 't was niet iemand die ik niet kende.. dus waarom dat argument geven?Ik geef niet zo om mn reputatie op dbb..Vertel alleen dat 't mn dag goed gemaakt heeft
![]()
Maar 't was niet iemand die ik niet kende.. dus waarom dat argument geven?

Can confirm, ik ben buurman. HillR heeft me lekker verwend ter compensatieHele dag ingezeten over mn slechte begin van de dag.. Kom ik net buurman vertellen over de schade aan zn auto.. 'ohh dat ding heeft al zoveel krassen.. niemand die t ziet, maar lief dat je het even komt melden hoor.'
Scheelt weer![]()

Trok ze lekker aan je pielCan confirm, ik ben buurman. HillR heeft me lekker verwend ter compensatie
"compensatie"nom saying

Dikke lolz dat jij rtl boulevard kijkt...Squatten @ RTL Boulevard
Alhoewel de gasten in die show het ook niet 1x serieus kunnen nemen en fatsoenlijk hun best doen om een (bw) squat te maken (zucht), toch nice dat het als goede billen oefening aangeduid wordt op tv.
Bitches bij mij op school/in de klas geloven er totaal niks van, weet zeker dat ze het via de tv wel geloven![]()