MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

R.I.P jesse

er gaat één keer iemand dood aan 'anabolen' (zou me niks verbazen als de oorzaak iets anders zoals een 'fat butner' of diureticum was, maar dat terzijde) en er wordt meteen een een artikel geschreven over de intense extreme levensgevaarlijkheid. Ondertussen gaan er 24/7 mensen dood aan de gevolgen van alcohol en tabak maar dat is gewoon normaal. Media demonisering of peace.

Tegen zijn familie vertelde hij dat 'onoverwinnelijk' was.
en trainde als sinds zijn zestiende
tot een scale aan lichamelijke bijwerkingen.

Ik zie dat naast het beroven van juweliers de marokkanen tegenwoordig ook al werkzaam zijn bij de telegraaf.

Ik ga nou niet beweren dat er GEEN negatieve dingen zitten aan aas, en/of zeker in
extreme hoge doseringen, lang gebruik......(misschien)
Maar no way dat er met 100% gezegd kan worden:
Het ligt aan de aas.

En idd mooi he,hoe dit het nieuws haalt, en wat er per jaar aan alcohol/tabak
dood gaat niet.
En dan heb ik het niet eens wat het de gezondheidszorg kost.

(rip)

DaT NIET, MAAR DIE GAST HAD WEL EEN ENORME GARAGE DEUR VOOR ZIJN PLAAT :o

GVD k*t caps zooi......:mad:

en dat even terzijde :D

Inderdaad. Ik ben ergens wel benieuwd in wat voor mate z'n familie druk heeft uitgeoefend om hem te laten stoppen, ik kan me echt niet voorstellen dat hij door zou gaan als z'n familie hem bij wijze van spreke zou smeken om te stoppen. Op je twintigste overlijden is wel erg triest.

Vandaag voor het eerst ooit de film 300 gekeken en dacht meh zo breed zijn ze niet. Feeling guuud

ipv project voor statistiek te maken 20uur game of thrones gekeken op 2 dagen tijd:o

verslag en code van ander groepje in handen gekregen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

giphy.gif

Refeed vandaag :O:O:OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!111!1ioneabewabifabwufea

3 krackers en een gekookt ei?!

Lekker thuis aan het werk. De serre deuren open naar de achtertuin. Geen volle zon maar wel die heerlijke lente geuren uit de tuin (bloemetjes, planten, you name it). Goddamn wat is het leven goed.

Terug
Naar boven