XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • nee, mijn vader heeft een motor waar ik af en toe op mag rijden, ik zeg niet 'onze motor'. Mijn nonkel heeft een vakantiehuisje op de canarische eilanden waar ik zo vaak mag gaan logeren als ik wil, ik zeg ook niet 'ons vakantiehuisje':roflol:

    Maar m'n ouders huis klinkt zo alsof alleen die ouders er gebruik van maken en niet samen
     
    W&W sluit Freshtival (een festival) af dit jaar! :D
     
    10x3x92.5 bench vandaag keihard geklaard met genoeg over terwijl ik niet heel lang geleden met een epische grind en een RPE van 11 2 setjes van 3 kon.
     
    10x3x92.5 bench vandaag keihard geklaard met genoeg over terwijl ik niet heel lang geleden met een epische grind en een RPE van 11 2 setjes van 3 kon.

    Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee das toevallig, was vandaag een lelijke ecto bij ons in de loods die dat ook had gedaan hihohihihohihaheu misschien kunnen jullie samen gaan trainen whoehauheheuhahaeuhohihihihheu
     
    Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee das toevallig, was vandaag een lelijke ecto bij ons in de loods die dat ook had gedaan hihohihihohihaheu misschien kunnen jullie samen gaan trainen whoehauheheuhahaeuhohihihihheu

    Dat gaat niet lukken als jij steeds zo laat komt

    hueuheuheuheuehue
     
    Wie ben jij nou weer
     
    Wie ben jij nou weer

    waz met jou

    ac1a5f334d5603ace89a2a4ffed6bef5.png
     
    Veel plezier, vergeet de foto's niet...
     
    Ja en jij denkt dat ik dat ga kijken..
    BZAH!
     
    Inderdaad.
    IEUM!
     
    10x3x92.5 bench vandaag keihard geklaard met genoeg over terwijl ik niet heel lang geleden met een epische grind en een RPE van 11 2 setjes van 3 kon.

    doe joe even lower boddie
     
    Just got rich
    took a broke nigga's bitch
    i can make a broke bitch rich
    but i dont **** with broke bitches :o
     
    Morgen eerste poging tot 20x 170KG (RAW) squat.

    Als ik dat haal heb ik mijn sub-doel in een record tijd bereikt:o
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    Back
    Naar boven