- Waardering
- 796
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik moest wel lachen toen ik kimmona van hier naast de musclemeat reus zag. Moest meteen denken aan shaquille o'neal met z'n vrouwtje.![]()
Dat maakte m'n dag wel ff goed.
Ik moest wel lachen toen ik kimmona van hier naast de musclemeat reus zag. Moest meteen denken aan shaquille o'neal met z'n vrouwtje.![]()
Lol, dat kamp heet: hoerenjong.
Wel ziek als het waar is.

![]()

Echt die lefkol :') Gvd wat een grappige troll is dat man!
Ben je al onderweg of durf je niet?Gaf jij nou advies om creatine te snuiven? Omdat het dan 5% beter opgenomen word?
Nu begrijp ik waarom je stapelgek bent. Snuiven is echt niet goed voor je jongen ook niet als je een slechte jeugd heb gehad.

Mn kapotte enkel dubbel zo dik door overbelasting, en kon er niet meer op steunen van de pijn, naar de dokter gegaan en die wou me ****ing paracetamol voorschrijven. Vroeg om iets harder en algo cod gehad(500mg para/30codeine).
4 genomen, pijn compleet weg en nice opiate high. Good times, ga goed slapen tov gisteren.
Vraag me af wanneer jij voor het laatst een weekje vrij was van lichamelijke kwaaltjes.
Mn kapotte enkel dubbel zo dik door overbelasting, en kon er niet meer op steunen van de pijn, naar de dokter gegaan en die wou me ****ing paracetamol voorschrijven. Vroeg om iets harder en algo cod gehad(500mg para/30codeine).
4 genomen, pijn compleet weg en nice opiate high. Good times, ga goed slapen tov gisteren.
Heb 1x ooit prul met codeine genomen. Anderhalve week niet kunnen schijten (normaal minstens 3x / dag)
Een van pijnlijkste ervaringen uit mijn leven... (max 1u slapen/dag van de rugpijn (nieren die door darmen tegen ribben worden gedrukt))
)Ik moest wel lachen toen ik kimmona van hier naast de musclemeat reus zag. Moest meteen denken aan shaquille o'neal met z'n vrouwtje.![]()
![]()