XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Body en fit in utopia

35izwqu.jpg

:roflol: Wat een hoofd!

Echt die lefkol :') Gvd wat een grappige troll is dat man!

Echt die lefkol :') Gvd wat een grappige troll is dat man!

Gaf jij nou advies om creatine te snuiven? Omdat het dan 5% beter opgenomen word?

Nu begrijp ik waarom je stapelgek bent. Snuiven is echt niet goed voor je jongen ook niet als je een slechte jeugd heb gehad.

Gaf jij nou advies om creatine te snuiven? Omdat het dan 5% beter opgenomen word?

Nu begrijp ik waarom je stapelgek bent. Snuiven is echt niet goed voor je jongen ook niet als je een slechte jeugd heb gehad.
Ben je al onderweg of durf je niet?:roflol::roflol::roflol:

Mn kapotte enkel dubbel zo dik door overbelasting, en kon er niet meer op steunen van de pijn, naar de dokter gegaan en die wou me ****ing paracetamol voorschrijven. Vroeg om iets harder en algo cod gehad(500mg para/30codeine).

4 genomen, pijn compleet weg en nice opiate high. Good times, ga goed slapen tov gisteren.

Mn kapotte enkel dubbel zo dik door overbelasting, en kon er niet meer op steunen van de pijn, naar de dokter gegaan en die wou me ****ing paracetamol voorschrijven. Vroeg om iets harder en algo cod gehad(500mg para/30codeine).

4 genomen, pijn compleet weg en nice opiate high. Good times, ga goed slapen tov gisteren.

Vraag me af wanneer jij voor het laatst een weekje vrij was van lichamelijke kwaaltjes.

Vraag me af wanneer jij voor het laatst een weekje vrij was van lichamelijke kwaaltjes.

Echt helemaal vrij, minimum 8-9 jaar geleden, sinds die blessure.

Ik kan mn schoen niet aan of uitdoen zonder pijn, maar dat is korte pijn.

Heb 1x ooit prul met codeine genomen. Anderhalve week niet kunnen schijten (normaal minstens 3x / dag)
Een van pijnlijkste ervaringen uit mijn leven... (max 1u slapen/dag van de rugpijn (nieren die door darmen tegen ribben worden gedrukt))

Heb 1x ooit prul met codeine genomen. Anderhalve week niet kunnen schijten (normaal minstens 3x / dag)
Een van pijnlijkste ervaringen uit mijn leven... (max 1u slapen/dag van de rugpijn (nieren die door darmen tegen ribben worden gedrukt))

mn vader is er ook eens bijna naar spoed gegaan door zware constipatie, kwam enkel bloed uit.

Ik heb er toch goede ervaringen mee, nog nooit problemen door gehad, buiten dat als ik niet ervoor eet ik er teringmisselijk van wordt.

Nu werkt het prima. Ik kon amper stilzitten van de pijn ervoor, nu gewoon licht knagende pijn en net of mn enkel ingepakt zit ipv zwelling.

Vanmiddag naar de brede anabolen sportschool hier. Ben benieuwd of het wat is

Deze foto, echt briljant:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven