Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Daar kom jij ook net pas achter, Angelus :) (anders had je mij er al op aangesproken)
Beter lezen.

ik heb nieteens die post gelezen die ik gequote heb (laat staan de post van getxxl), mijn reactie ging puur over jouw handtekening. Nogal logisch dat ik er pas achter kom, doet niets af aan het feit dat ik het hilarisch vind:eyes:

ik heb nieteens die post gelezen die ik gequote heb (laat staan de post van getxxl), mijn reactie ging puur over jouw handtekening. Nogal logisch dat ik er pas achter kom, doet niets af aan het feit dat ik het hilarisch vind:eyes:

Je weet de karma knop te vinden.:thumbs:

Met al die rare post over Hoody + zijn nieuwe onderschrift, moet ik hieraan denken? ???

download2.jpg

16 keer zoveel dan?

super nice project deze periode. Moet wel vandaag de heledag weer naar Amsterdam.

mooi paasweekend gehad, voelt alsof ik een week vrij heb gehad ???

nu nog 3.5 dag werken + school en dan zaterdag weer een mooi feestje :cool:

Op ochtenden als deze, waarin je ineens in je agenda ziet staan dat je een afspraak hebt om 14.30 en denkt nooooo **** me! Omdat geen zin, omdat niet representatief gekleed, omdat GEWOON GEEN ZIN!

Vervolgens om 9.56u een mailtje krijgen dat de afspraak liefst verzet wordt :roflol:

:heart: my life, every time!

Ah man i know dat feel

Scooby reageert eindelijk op me

tumblr_mi8hrnRwvS1ruplkio1_500.jpg

Scooby heeft mij leren opdrukken.. Maar is dat allemaal waar? Wat daar staat over hem?

Terug
Naar boven