XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Doe mij ook dat kelly schema

Ja mesuty toch?

Die Ja , ik was even zijn nick vergeten...

Mooi dat ie ook expres zo in beeld gaat staan in z'n blote pens zodat z'n monsterlijke traps in beeld zijn, en dat je dan alleen een paar uitstekende sleutelbeenbotjes ziet

Het leven is niet altijd even makkelijk :P. Laat die jongen:D

Wat geven jullie mij weer veel liefde hier.

---------- Toegevoegd om 22:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:24 ----------

elke keer dat slappe geouwehoer zeg wat een ecto ga eens trainen man ****ing irritant haha

Nou nou opa en al die tijd dat ik je respecteerde "ondanks je rare topics", Dat is nu voorbij:(

---------- Toegevoegd om 22:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:25 ----------

Ik hou ook van je Tymboo:p

ben jij echt 150cm?

Mooi dat ie ook expres zo in beeld gaat staan in z'n blote pens zodat z'n monsterlijke traps in beeld zijn, en dat je dan alleen een paar uitstekende sleutelbeenbotjes ziet

Constant ook dat ge-'we' terwijl hij die shit gewoon alleen filmt en edit :roflol:

edit: holy shit, we gaan trainen met 'fans' :roflol::roflol:

teering wat is dit slecht zeg. "Youtube betaald ons niet dusja uhhhh.. gotta pay the bills.."
we komen in die flex magazine

Wat geven jullie mij weer veel liefde hier.

---------- Toegevoegd om 22:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:24 ----------

Nou nou opa en al die tijd dat ik je respecteerde "ondanks je rare topics", Dat is nu voorbij:(

---------- Toegevoegd om 22:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:25 ----------

Ik hou ook van je Tymboo:p

mesuty

ik heb meer filmpjes van jou gezien daar was je aan het trainen en dingen aan het uitleggen dat was wel leuk en interessant nu klets je een hoop en begrijp er niks van dat wou ik even duidelijk maken

dus maak trainings- filmpjes ben je beter in imo en miss niet zo subtiel gezegd van mij ,, my bad ,,

opa

Terug
Naar boven