Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

dat ik vanaf morgen wss permanent vakantie heb hahahaha :P

das nie best nee.

Ik krijg mijn 38 uren terug in juli, **** that stagiarslet. :D

Laatst bewerkt:
Ik heb weer warm water. Kan eindelijk weer douchen na *schaamteloos* drie dagen niet te hebben gedoucht, maar wel veel zweten enzo..(grapje, gewoon met koud water jezelf verschonen, je weet togh)

Dat een pauper gozer in zijn zwaar verlaagde dikke geblindeerde golf 3 gti dikke pijp veel gebroem me nog stoer keihard moest inhalen + strak stoerkijkende blik terwijl het stoplicht op rood stond en vervolgens wil optrekken en afslaat, omdat die zijn koppeling te snel losliet. :D

Bij het volgende stoplicht waar hij dus links moest en ik rechtdoor ik weer naast hem stond en zijn nek dus half brak om de anderekant uit te kijken en ik dus met een fijn gevoel door kon rijden naar de gym.

Prachtig! :booty:

Ik begin seperatie te zien in mijn buikspieren én ik maak vooruitgang bij het trainen. Dus blijkbaar werkt mijn aanpak van massa pakken en vet verliezen dan toch :)

Laatst bewerkt:
En over welke aanpak spreken we dan? :p

5% boven onderhoud eten, zowel op KT als rustdagen. Op KT dagen 12,5min ochtendcardio, waardoor ik uiteindelijk terug op onderhoud zou moeten komen.
Op rustdagen 45min ochtendcardio, waarbij ik nog de helft van de cardio inspanning erbij eet. Uiteindelijk kom ik dan 200kcal onder onderhoud uit fzo.

Maar volgens andere leden zou het effectiever zijn als ik de cardio na de KT doe en op rustdagen dan volledige rust houd. Momenteel gaat dit helaas niet, mijn pauzes lopen anders teveel uit (-> examens).

Aan je stats te zien maak je wel brutale gains met je aanpak... (:jk:)
Elke beginner kan massa pakken en vet verliezen, houdt niet in dat je dat kan volhouden.

als je meer massa wint dan vet , dan daalt je vet% toch ook?

Terug
Naar boven