MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

een verplaatsingsvergoeding :roflol:
 
''Sofia Vergara is weer vrijgezel ''
 
Ik heb Patriciaa haar dag gemaakt. :) Ik weet niet of we nu al vriendje en vriendinnetje zijn maar het is toch al een stap in de goede richting. :$
 
Ik heb Patriciaa haar dag gemaakt. :) Ik weet niet of we nu al vriendje en vriendinnetje zijn maar het is toch al een stap in de goede richting. :$
Niet? Ik zou je net gaan voorstellen aan mijn 4.392 katten :(
 
ik ben wel een poezen liefhebber :D
 
Oh zijn we het toch al? :o Ik ben wel verschrikkelijk allergisch voor katten...

haha

volgens mij is er maar 1 poesje van patricia die je wil zien

haha, do you get it?



nah wss krijg je m toch niet
:trollface:
 
haha

volgens mij is er maar 1 poesje van patricia die je wil zien

haha, do you get it?



nah wss krijg je m toch niet
:trollface:
Hee doe eens normaal, engerd! Patriciaa is een sterke onafhankelijke vrouw die respect verdient! :mad:
 
Damn, gefeliciteerd Tatt.


Flikker
 
net even door dr pics bebrowsed. Sterk is ze zeker zo te zien :o

stalker-2.gif
 

ik heb net pas het "pics" knopje onder mensen hun avatar ontdekt. Dus ik kijk nu bij mensen die ik zie naar hun pics. Vind ik leuk, ik ben een visueel ingesteld persoon (beelddenker). Heb ook net jou foto´s bekeken
 
ik heb net pas het "pics" knopje onder mensen hun avatar ontdekt. Dus ik kijk nu bij mensen die ik zie naar hun pics. Vind ik leuk, ik ben een visueel ingesteld persoon (beelddenker). Heb ook net jou foto´s bekeken

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
dlt3rb.png


Ze zouden beter werklozen laten bijzitten..;


lol wat is dit dan:eek:

Heb 't zelf gedaan in Rotterdam kreeg je voor een shift half 4-12u snachts 100 euro en ik hoefde geen **** te doen, omdat er toch niemand kwam stemmen. Alleen op 't einde ff tellen was ook zo gepiept omdat er dus (bijna) niemand kwam stemmen.
 
lol wat is dit dan:eek:

Heb 't zelf gedaan in Rotterdam kreeg je voor een shift half 4-12u snachts 100 euro en ik hoefde geen **** te doen, omdat er toch niemand kwam stemmen. Alleen op 't einde ff tellen was ook zo gepiept omdat er dus (bijna) niemand kwam stemmen.

hoi

is in Nedeland stemmen niet verplicht dan? in belgie wel :(

doei
 
Back
Naar boven