Godafoss
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 71
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 77kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Haar trollen om het vervolgens op internet te posten?![]()

seems legit, ik heb mn tijd al zeker ooit minder zinvol besteed![]()

Zou jij een chick die vreemdgaat met je beste vriend (jij hebt geen vrienden) ''terugpakken''?![]()

gezien vreemdgaan de premisse van het breken van een eerdere afspraak tussen ons inhoudt, ja![]()

dat is een afspraak die tegen mijn principes ingaat, dus als ik daar uiteindelijk mee akkoord ga omdat zij mij heeft kunnen overtuigen, is het geen mooie dag voor die chick als ze de afspraak dan zelf gaat brekenHoeveel waarde hecht jij aan zo'n afspraak? Aangezien de waarde inherent is met het niveau van ''terugpakken''![]()

nee, gewoon een kwestie van geen shit pikkenMocht de waarde hoog zijn, indiceert dat toch mooi hoe but-hurt jij bent over het feit dat ze vreemd is gegaan met je beste vriend (jij hebt geen vrienden)![]()
Als iemand mij naait naai ik hem/haar terug omwille van het principe, niet omdat ik haat/butthurtedness richting hem/haar voel. (en omdat ik voor de rest niet zoveel te doen heb in mn leven
)omdat ik voor de rest niet zoveel te doen heb in mn leven)

Mijn vriend is zo doorzichtig. Ik zeg dat ik me echt heel ziek voel zegt ie 'ja ga lekker na gtst naar bed'. Keek ik net op de tv gids app is er voetbal op tv.. Typisch
that awesome moment wanneer je de slides van het laatste hoofdstuk opent en 100+ pagina's verwacht, maar '18' ziet staan![]()
Kontheelkunde.