Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

9C10RQe.jpg

waarom reageert hij dan nog:roflol:

cheating girlfriends hate him

Ik vind die 'Yeah, that's what I'm hoping for.' zo mooi. :roflol:

gezien vreemdgaan de premisse van het breken van een eerdere afspraak tussen ons inhoudt, ja :)

Hoeveel waarde hecht jij aan zo'n afspraak? Aangezien de waarde inherent is met het niveau van ''terugpakken'' :)
Mocht de waarde hoog zijn, indiceert dat toch mooi hoe but-hurt jij bent over het feit dat ze vreemd is gegaan met je beste vriend (jij hebt geen vrienden):roflol:

Hoeveel waarde hecht jij aan zo'n afspraak? Aangezien de waarde inherent is met het niveau van ''terugpakken'' :)
dat is een afspraak die tegen mijn principes ingaat, dus als ik daar uiteindelijk mee akkoord ga omdat zij mij heeft kunnen overtuigen, is het geen mooie dag voor die chick als ze de afspraak dan zelf gaat breken:roflol:

Mocht de waarde hoog zijn, indiceert dat toch mooi hoe but-hurt jij bent over het feit dat ze vreemd is gegaan met je beste vriend (jij hebt geen vrienden):roflol:
nee, gewoon een kwestie van geen shit pikken :) Als iemand mij naait naai ik hem/haar terug omwille van het principe, niet omdat ik haat/butthurtedness richting hem/haar voel. (en omdat ik voor de rest niet zoveel te doen heb in mn leven:roflol:)

klopt toch, als ik 5 dagen per week 45 weken per jaar zou moeten werken dan zou iedereen me zoveel kunnen naaien als ze willen, want dan ga ik er geen moeite in steken om hen terug te pakken als dat meer moeite kost dan gewoon het verlies vd naaistreek te aanvaarden:roflol:

Mijn vriend is zo doorzichtig. Ik zeg dat ik me echt heel ziek voel zegt ie 'ja ga lekker na gtst naar bed'. Keek ik net op de tv gids app is er voetbal op tv.. Typisch

• Like
Waarderingen: mat
Zo trainen, GOTTA GET HUGE

LIGHTWEIGHT BABY

Terug
Naar boven