Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (25 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Het is de antichrist! :eek:

Nee, aaaaaw zo liev :3
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

srs

:roflol:
 
Hmm, vacature van 3 maanden bij m'n oude stagebedrijf, waar ik eerder al eens twee maanden heb gewerkt. Wel 40 uur en precies midden in de zomervakantie. Mocht ik solliciteren en eventueel aangenomen worden, dan betekent dit dus geen moment strand deze zomer.

Maar voel me op de een of andere vreemde manier toch wel verplicht te reageren :roflol:.
 
Hmm, vacature van 3 maanden bij m'n oude stagebedrijf, waar ik eerder al eens twee maanden heb gewerkt. Wel 40 uur en precies midden in de zomervakantie. Mocht ik solliciteren en eventueel aangenomen worden, dan betekent dit dus geen moment strand deze zomer.

Maar voel me op de een of andere vreemde manier toch wel verplicht te reageren :roflol:.


Maar wie was tijd om te liften
 
Hmm, vacature van 3 maanden bij m'n oude stagebedrijf, waar ik eerder al eens twee maanden heb gewerkt. Wel 40 uur en precies midden in de zomervakantie. Mocht ik solliciteren en eventueel aangenomen worden, dan betekent dit dus geen moment strand deze zomer.

Maar voel me op de een of andere vreemde manier toch wel verplicht te reageren :roflol:.

maar wel ceo 10k/day
 
Maandag vrij :eek:
Gewoon niet bij stilgestaan de afgelopen dagen.. Hnngggg let the sun shine pls...
 
Had vandaag een sollicitatie gesprek en ben aangenomen!
Nu ik kan betaald aan oude lullen zitten :D
 
Maandag vrij :eek:
Gewoon niet bij stilgestaan de afgelopen dagen.. Hnngggg let the sun shine pls...

Jaaa 25 graden!

Klaar met stomme groepsopdracht en dadelijk trainen en daarna uiteten :D

+ dubbele aflevering hannibal
 
2 dagen achter elkaar asperges.. let the gains begin
 
Had vandaag een sollicitatie gesprek en ben aangenomen!
Nu ik kan betaald aan oude lullen zitten :D

Wat een geruststelling moest ik ooit oud worden :(
 
Jaaa 25 graden!

Klaar met stomme groepsopdracht en dadelijk trainen en daarna uiteten :D

+ dubbele aflevering hannibal

welke zender komt hannibal? in belgie kan ik het wss niet zien
 
Back
Naar boven