AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Gozer flipt op mij in de gym.

Ja dat was wel echt een uiterst serieus topic man, daar ging Yasmine namelijk zijn vechtverhalen vertellen en over hoe k*t zijn jeugd wel niet was

Deze staat in de allerlei sectie.
Ik heb het over serieuze topics.
Leer lezen troll koning

---------- Toegevoegd om 00:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:26 ----------

niemand bashed hem hier, hij zoekt het telkens zelf op hij houd gewoon van aandacht (onbewust) net zo een type als jesse iedereen was al klaar met hem maar dan begint hij er zelf telkens weer over en dan begint alles weer opnieuw totdat hij weer gaat krijsen, en als hij echt zo volwassen was dan zou hij er niet eens op reageren.

doei.

Ik zeg toch ook dat ik zijn aanpak ook niet steun :p
Alleen punt is, dat iedereen ook weer terug reageert, op een kinderachtige manier (ik zeg niet per se jij, gewoon, anderen).

Alleen een pm van hem openbaar maken is gewoon..tja, jammer.

Deze staat in de allerlei sectie.
Ik heb het over serieuze topics.
Leer lezen troll koning

---------- Toegevoegd om 00:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:26 ----------

Ik zeg toch ook dat ik zijn aanpak ook niet steun :p
Alleen punt is, dat iedereen ook weer terug reageert, op een kinderachtige manier (ik zeg niet per se jij, gewoon, anderen).

Alleen een pm van hem openbaar maken is gewoon..tja, jammer.

Moet ik die pm's tussen ons is openbaar maken ? Ik denk dat je dan wel anders piept, maar zo ben ik niet. Dus je hebt geluk

Hell heb je nou gewoon ruim 1000 posts laten verwijderen? :roflol:

Moet ik die pm's tussen ons is openbaar maken ? Ik denk dat je dan wel anders piept, maar zo ben ik niet. Dus je hebt geluk

eens*

Hoezo piep ik dan anders? Dan vind ik het openbaar maken van pm's nog steeds jammer (zacht uitgedrukt). Dus dan 'piep' ik gewoon hetzelfde hoor?

genoeg serieuze topics in de allerlei sectie te vinden

Point taken. Ik bedoel natuurlijk de niet zo serieuze topics in de allerlei sectie :o

---------- Toegevoegd om 00:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:31 ----------

Ik heb geen posts laten verwijderen, lijkt me wat veel werk.

Hell93, hoe voel je je trouwens nu je precies een jaar lid bent en één van de grootste posters bent in dbb?

Moet er een topic over gemaakt worden?

Wat een hopeloze loser actie om iemand zijn PB te posten. En waarvoor? Om poppie-joopie te doen of karma krijgen?
Echt gewoon TE zielig voor woorden.

Hell93, hoe voel je je trouwens nu je precies een jaar lid bent en één van de grootste posters bent in dbb?

Moet er een topic over gemaakt worden?

Nee hoeft niet hoor, voel me prima :D Dankje dat je het opmerkt :o
(over 4 dagen trouwens pas)

ik dacht trouwens altijd dat jouw avatar de buik van een man was, alleen het is van een vrouw alleen de navelpiercing is eraf gehaald :o
of die ik heb gezien was die van jou maar dan met navelpiercing erop gezet, wat mij minder aannemelijk lijkt.

Wat een hopeloze loser actie om iemand zijn PB te posten. En waarvoor? Om poppie-joopie te doen of karma krijgen?
Echt gewoon TE zielig voor woorden.

Moet jij nodig zeggen.
Was jij niet diegene die toen die atleten van die bodybuilding wedstrijd liep te bashen dat het niveau laag was ?

eens*

Hoezo piep ik dan anders? Dan vind ik het openbaar maken van pm's nog steeds jammer (zacht uitgedrukt). Dus dan 'piep' ik gewoon hetzelfde hoor?

Point taken. Ik bedoel natuurlijk de niet zo serieuze topics in de allerlei sectie :o

---------- Toegevoegd om 00:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:31 ----------

Ik heb geen posts laten verwijderen, lijkt me wat veel werk.

Waarom heb je nu ineens dan 1500 posts minder?

Nee hoeft niet hoor, voel me prima :D Dankje dat je het opmerkt :o
(over 4 dagen trouwens pas)

ik dacht trouwens altijd dat jouw avatar de buik van een man was, alleen het is van een vrouw alleen de navelpiercing is eraf gehaald :o
of die ik heb gezien was die van jou maar dan met navelpiercing erop gezet, wat mij minder aannemelijk lijkt.
Wat :eek:
Is dat een vrouw? :(

me hele realiteit naar de klote :(

Net terug van Freshtival, wat een ziek feest weer, echt een super dag gehad! :D R3hab, Dyro en W&W helden van de dag :)

Het mbo niveau in dit topic is hoog!

Als je een vrouwelijk lid bent dan kan dat gewoon gratis, ook kunnen die zonder elite te zijn hun naam laten wijzigen.

---------- Toegevoegd om 10:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:12 ----------

f**got.jpg

Ik ben potverdomme geen trol, ik woon gewoon in een grote mensen stad.

Terug
Naar boven