MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

Dat t morgen Ein-de-lijk donderdag is.. Hnnngggg
 
Hij noemt je bij je DBB nick?
 
Je moest eens weten Rila!
 
Verkloot jij het even :roflol:
Waarom ga je nou weer trollen ray? Waarom altijd mij? Mag je mij niet of zo? We kunnen het ook gewoon uitpraten hoor... :'( STOP BULLYING ME!~

Nee srs, ik snap niet wat je wilt zeggen? Heb jij een ray-vertaler voor mij?
 
Echt ingewikkeld.

Ik ga naar toilet en zie uit raam kerel die ik niet ken in trainingspak uit winkel komen met 2 flessen preparaat van 400 euro, ik storm compleet pissed off naar buiten, zegt die gewoon "haa calyptus(mijn naam natuurlijk), waar is je pa?".

Is oude klant die vroeger moddervet was maar door keelkanker 70 kg is afgevallen(onherkenbaar), die dacht dat mn pa in de winkel zat, en gerief kwam terugbrengen omdat hij teveel kosten heeft.

Ons heksysteem hapert blijkbaar door de hagel, dus stond de poort al uur open, niet doorgehad.

Achteraf gezien leuker zonder achtergrondinformatie...
:roflol: Would pay to see
 
Even een serieuze vraag, vinden vrouwen zweet aantrekkelijk op een man?
Ik krijg namelijk de meeste staar momentjes van vrouwen als ik helemaal bezweet de sportschool uitloop:o
 
Even een serieuze vraag, vinden vrouwen zweet aantrekkelijk op een man?
Ik krijg namelijk de meeste staar momentjes van vrouwen als ik helemaal bezweet de sportschool uitloop:o

'**** wat ziet die gozer er ranzig uit, en hij stinkt ook nog eens'
 
'**** wat ziet die gozer er ranzig uit, en hij stinkt ook nog eens'

Lijkt mij dat vrouwen wegkijken als ze een persoon niet interessant vinden, net zoals ik wegkijk als ik een dikke troll zie:scratch:
 
Even een serieuze vraag, vinden vrouwen zweet aantrekkelijk op een man?
Ik krijg namelijk de meeste staar momentjes van vrouwen als ik helemaal bezweet de sportschool uitloop:o

''Fuuuuark wat een sexy vent is dat toch, die squat zeker 20x170kg''

:roflol:

Maar idd, ik snap wat je bedoeld, ik ervaar wel eens dezelfde ervaring ;)
 
Lijkt mij dat vrouwen wegkijken als ze een persoon niet interessant vinden, net zoals ik wegkijk als ik een dikke troll zie:scratch:

lijkt me dat mensen in het algemeen niet kunnen helpen te kijken als ze een dood dier dat met ingewanden bloot in het midden van de weg ligt zien, ook al willen ze het eigenlijk niet zien.
 
lijkt me dat mensen in het algemeen niet kunnen helpen te kijken als ze een dood dier dat met ingewanden bloot in het midden van de weg ligt zien, ook al willen ze het eigenlijk niet zien.

Daar heb je een punt, al is dat wel weer het andere extreme.
 
Even een serieuze vraag, vinden vrouwen zweet aantrekkelijk op een man?
Ik krijg namelijk de meeste staar momentjes van vrouwen als ik helemaal bezweet de sportschool uitloop:o

Ex neukertje had een niagara van "bezweet gespierd", vooral sixpack.

Iets met coca cola light man...
 
Vandaag lekker een uurtje op de racefiets weggeweest.

Was erg lekker

Gr meaantje
 
Ik dacht die post: ''yes! ik kan weer op internet thuis!'' :rolleyes:

neen zon feest is het niet. Dat duurt nog wel een week +

maar ach zonder internet kan je ook leuke dingen doen. Ga morgen maar eens een boek lezen
 
Ex neukertje had een niagara van "bezweet gespierd", vooral sixpack.

Iets met coca cola light man...

Aghja, had een redelijke pomp, stoppelbaardje en een doorweekt t-shirt.
Alleen géén sixpack:(
Maar zoals gewoonlijk té beta om aan te spreken :(:o
 
De mods(weet niet wie zo vriendelijk is geweest) maakte me dag, dat mag ook wel is gezegd worden :)
 
Back
Naar boven