Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (28 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Meeste buschauffeurs krijgen meer gezeik in een kleine 20 minuten te horen dan jij in een hele week.
    Mijn ma is ook buschauffeuse ;) en daarnaast... Met 10 ton onder je reet doen al die patserige golfjes en audi's echt helemaal niets meer :D

    Heb is keer een coureur als buschauffeur gehad volgens mij. Die beste man deed 4 min om een rit die normaal 10 min duurt... Ik dacht bijna dood te gaan in zo'n lelijke Syntus bus :roflol:
     
    Mbo niveau 2 automonteur

    het kan best zijn dat je in real life een toffe gozer bent, srs, maar het wordt echt vervelend als je nooit eens ernstig bent, eens een positieve constructieve bijdrage levert aan een topic,

    De eerste 100 grappen van je op DBB, al dan niet on topic, waren leuk, maar daarna begint het wat te vervelen. Halveer het aantal grappen en post af en toe ook eens wat constructief of iets waar een ander lid iets mee kan, dan wordt het voor iedereen terug wat leuker. Ik denk ook dat het voor de mods niet leuk moet zijn ieder topic te zien verzanden in een rel door getroll.
     
    het kan best zijn dat je in real life een toffe gozer bent, srs, maar het wordt echt vervelend als je nooit eens ernstig bent, eens een positieve constructieve bijdrage levert aan een topic,

    De eerste 100 grappen van je op DBB, al dan niet on topic, waren leuk, maar daarna begint het wat te vervelen. Halveer het aantal grappen en post af en toe ook eens wat constructief of iets waar een ander lid iets mee kan, dan wordt het voor iedereen terug wat leuker. Ik denk ook dat het voor de mods niet leuk moet zijn ieder topic te zien verzanden in een rel door getroll.
    IK SCHIJT MIJ GANS DE DAG VERLOREN niet diaree maar 5 tot 10x op de pot een massa precies of alles valt er los door wat ik eet ! beter mss zo voor de Nederlanders onder ons toch leuk dat taal verschil en beide dezelfde taal beheersen .
     
    IK SCHIJT MIJ GANS DE DAG VERLOREN niet diaree maar 5 tot 10x op de pot een massa precies of alles valt er los door wat ik eet ! beter mss zo voor de Nederlanders onder ons toch leuk dat taal verschil en beide dezelfde taal beheersen .

    Ben je eigenlijk aan de drugs als je het forum voor de duizendste keer vervuilt met dezelfde onzin, of is dit gewoon je normale, nuchtere persoonlijkheid?

    Ik kan me voorstellen dat de moderators het niet zien zitten om altijd in alle topics met de dweil achter je aan te lopen om het terug wat te fatsoeneren, maar ik zou toch mogen aannemen dat je langzaam aan op een leeftijd begint te komen waarop je zelf begint te beseffen hoeveel cyberspace vervuiling je op je geweten hebt.
     
    Ben je eigenlijk aan de drugs als je het forum voor de duizendste keer vervuilt met dezelfde onzin, of is dit gewoon je normale, nuchtere persoonlijkheid?

    Ik kan me voorstellen dat de moderators het niet zien zitten om altijd in alle topics met de dweil achter je aan te lopen om het terug wat te fatsoeneren, maar ik zou toch mogen aannemen dat je langzaam aan op een leeftijd begint te komen waarop je zelf begint te beseffen hoeveel cyberspace vervuiling je op je geweten hebt.

    copypasta's zijn niet true natural posts:)
     
    Hebben jullie een speciaal bestandje met die quotes
     
    copypasta's zijn niet true natural posts:)

    Hou nou maar stil als je niks normaals te zegge heb op gwm advies hoe het dan WEL moet. Je kan volgens mij geen klap hebbe met je praatjes want dan lig je een week in t ziekenhuis blufbal
    Hebben jullie een speciaal bestandje met die quotes
    Wij zijn gewoon experts in het memoriseren van quotes.
     
    Hou nou maar stil als je niks normaals te zegge heb op gwm advies hoe het dan WEL moet. Je kan volgens mij geen klap hebbe met je praatjes want dan lig je een week in t ziekenhuis blufbal

    Ik zet mezelf helemaal niet voor lul ik, ik zeg wat waar is
    Ik ben dat kansloze gebase zat.
     
    Ik zet mezelf helemaal niet voor lul ik, ik zeg wat waar is
    Ik ben dat kansloze gebase zat.

    Het is natuurlijk verschrikkelijk moeilijk om dat dan gewoon te negeren als je op een forum zit.
     
    copypasta's zijn niet true natural posts:)
    I am afraid because of my stupid knocking on your door this week you think I am always like that. This is not the case, we were both emotional that night.

    ---------- Toegevoegd om 20:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:28 ----------

    Hebben jullie een speciaal bestandje met die quotes
    This I want to tell you face to face. See your beautiful face for one more time. Tell you are good strong women. You earn money for whole familiy and your doughter.
     
    Het is natuurlijk verschrikkelijk moeilijk om dat dan gewoon te negeren als je op een forum zit.

    Omdat niemand wat om jou geeft man, leer daar maar mee leven niemand maar dan ook echt niemand geeft om jou.
     
    Iemand geeft me gewoon 2 GPU's voor niks,
    ik denk dat zal wel een GT210 zijn of zo zijn het 2 GTX580's :eek:
    ideaal voor me hobby...

    hele dag al bezig met computers, (oo de BSOD's komen niet van deze GPU's :p)
     
    Omdat niemand wat om jou geeft man, leer daar maar mee leven niemand maar dan ook echt niemand geeft om jou.

    Hahahaha jajaja dat zijn nu stoere woorden.
    Kan duidelijk zien dat jullie nog pubers zijn.

    -------------------------------------------------------------
    Je bent geen mislukkeling als je valt, wel als je blijft liggen!
     
    Ze brachten die nieuwe pakken onder de noemer dolfijnentrainers een stoerdere uitstraling te geven. Die zwarte ziet er wel beter uit imo

    Ja ik vind het onzin dat het zo in de media gebracht is. Want de grootste reden is volgens mij om een operationeel dolfijnen uniform te creeeren wat beter aansluit bij het werk aan het zwembad. Stoer cq gezag zit in persoon niet in het pakje (wel in grote biceps zoals ik)
     
    Ja ik vind het onzin dat het zo in de media gebracht is. Want de grootste reden is volgens mij om een operationeel dolfijnen uniform te creeeren wat beter aansluit bij het werk aan het zwembad. Stoer cq gezag zit in persoon niet in het pakje (wel in grote biceps zoals ik)

    Haha true that. En een snor
     
    Lekker nachtje hotel geboekt. Mooie Suite!

    King size bed
    Luxe open badkamer met hartvormige jacuzzi voor 2 personen en inloopdouche
    Toilet
    Föhn
    Airconditioning
    TV
    Kluis
    Eigen terras of balkon
    Roomservice
    Koffie/Thee faciliteiten

    Kan niet wachten!
     
    Back
    Naar boven