MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Mensen die blij zijn omdat ze te veel betaald geld terug krijgen :roflol:

Je mag mij ook wel 100 euro geven, geef ik je 50 terug

Ja kneusje, wist allang dat ik veel terug kreeg maar ben gewoon blij dat ik nu t bericht binnen heb, wat betekent dat ik t binnen een paar dagen op mn rekening heb staan.

En oh ja, nog iets wat mn dag goed maakt. PHM wordt vanaf nu gesponsord :)

Das it mane! We made it brah!

.

Laatst bewerkt:
Geslaagd mbo 4 autotechniek. Op naar het HBO

Vind t wel leuk om mee bezig te zijn maar heb helaas niet veel tijd. Op school hadden we gisteren een PHP/Mysql toets om een CRUD (Create Read Update Delete) systeem te maken. Dat valt allemaal nog wel mee.

Al denk ik dat deze site binnen een paar weken wel klaar is en gebruikt kan gaan worden
De concepten ansich stellen ook weinig voor, alleen de implementaties ervan die ik soms voorbij zie komen :o

Iemand op dbb maakte me dag en nog steeds :roflol::roflol:
ik had eigenlijk wel wat meer van deze persoon verwacht , maar helaas...

na bijna 2 jaar gestopt te zijn met serieus trainen en eten en alleen thuis trainen en fietsen mag ik nu van vrouwlief
weer mijn oude voedingspatroon oppakken dus al het brood verkeerde beleg etc etc gaat eruit

en de rijst-vis-kip- verse groenten komen erin overdag tevens ook weer m.n supps dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit ,, dat maakt mijn dag goed ,,,

opa

Mijn junkdag 6000+kcal en keep on eating :)

Na 4 uur slaap, hele dag op pad met mijn moeder en oma en afschuwelijke cardio nu in bad chillen

na bijna 2 jaar gestopt te zijn met serieus trainen en eten en alleen thuis trainen en fietsen mag ik nu van vrouwlief
weer mijn oude voedingspatroon oppakken dus al het brood verkeerde beleg etc etc gaat eruit

en de rijst-vis-kip- verse groenten komen erin overdag tevens ook weer m.n supps dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit ,, dat maakt mijn dag goed ,,,

opa

Krijg je je ballen dan ook weer terug? Of houdt ze die bij d'r?

Complete lb sessie zonder pijn hnnggg

Cheatday en de zon schijnt. Is this real life?

Waarom maakt iedereen en z'n oma ineens een youtub3 pr4nk kanaal l0lz!! Die shit is echt bijna nooit grappig. Net als al die vlogs die iedereen ineens opneemt waarin niks boeiends verteld wordt.

Terug
Naar boven