- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Verhaal van diaephi lijkt me niet gekookt, tenzij hij ze gemalen rijst-water nog gaat koken
idd dat was ongekookt ja
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verhaal van diaephi lijkt me niet gekookt, tenzij hij ze gemalen rijst-water nog gaat koken
B&F heeft zilvervliesrijst poeder
Kan je dat toch beter even naar achter werken?![]()

B&F heeft zilvervliesrijst poeder
Kan je dat toch beter even naar achter werken?![]()

S morgens op nuchtere maag 1,5kg spaghetti weggewerkt. Hoefde de hele dag niks meer te etenmaat van me deed wel eens ongekookte rijst met water in de blender. Zo krijg je 500 gram ongekookte rijst in paar minuutjes weg.
daarna heb je wel echt epische buikpijn met risico op maag wand scheurings. Daarom doet hij het maar niet meer

S morgens op nuchtere maag 1,5kg spaghetti weggewerkt. Hoefde de hele dag niks meer te eten![]()

Ineens weer heel veel klanten voor mijn kleine handeltje.
![]()

Wat.
Ik zit met 200 gram gekookte spaghetti al vol
---------- Toegevoegd om 20:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:35 ----------
2e klant net vertrokken, weer wat centjes erbij. Morgen komt er sowieso nog 1, heuheuheu.![]()
Wat.
Ik zit met 200 gram gekookte spaghetti al vol
---------- Toegevoegd om 20:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:35 ----------
2e klant net vertrokken, weer wat centjes erbij. Morgen komt er sowieso nog 1, heuheuheu.![]()
Lol wut? Ik kan echt hoeveelheden wegwerken. Spaghetti eet ik meestal per 500gr. Sws altijd maaltijden van minimaal 800kcal
100 gr ongekookte spaghetti is al iets van 350 kcal? Eet jij 1750 kcal aan spaghetti per keer?