AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

oei

Me Tomorrowland bracelets zijn binnen!!!!!!!!

jij ging toch niet meer posten op dbb? :(

In principe niet nee,
maar heb besloten de gemene jongne te negeren, plus dat er weer wat mensen perm gebanned zijn waar ik het wel mee eens ben :D

nu nog een paar anderen en het is weer gezellig op dbb...

respectloos ze is suf genaaid door een aantal dbb-ers staat hier uitgebreid en op 16 jarige leeftijd door pleister aan aas geholpen wie is hier respectloos ??? hoe dom ben je dan ????

---------- Toegevoegd om 19:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------

niet 1 meerdere he ???

ik ben het met ray eens. Minderjarige meisjes zijn nu eenmaal beinvloedbaar, bepaald moment wordt het tijd om het te vergeten en niet steeds ouwe koeien uit de sloot te halen.

ik ben het met ray eens. Minderjarige meisjes zijn nu eenmaal beinvloedbaar, bepaald moment wordt het tijd om het te vergeten en niet steeds ouwe koeien uit de sloot te halen.

479px-I-see-what-you-did-there.jpg

ben ik met je eens maar zag de reactie en kon het ff niet laten te reageren my bad

opa

respectloos ze is suf genaaid door een aantal dbb-ers staat hier uitgebreid en op 16 jarige leeftijd door pleister aan aas geholpen wie is hier respectloos ??? hoe dom ben je dan ????

---------- Toegevoegd om 19:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------

niet 1 meerdere he ???
Ben jij dit serieus of ben je aan de drugs nu ?
mijn god zeg :o

Er komt een tijd dat je dingen moet laten gaan,
en niet continu oprakelen (zeker niet hier op dbb), daarom vind ik dit gewoon respectloos ...

ik had ook iets meer van u verwacht....

Ben jij dit serieus of ben je aan de drugs nu ?
mijn god zeg :o

Er komt een tijd dat je dingen moet laten gaan,
en niet continu oprakelen (zeker niet hier op dbb), daarom vind ik dit gewoon respectloos ...

ik had ook iets meer van u verwacht....

Moet ik op m.n knieën nu dan ?? I didnt start the fight

blame the others too .. schoolmeester met vingertje wijsen

Ahha een oude mannen b*ch fight

• Like
Waarderingen: Ot92
Terug
Naar boven