- Waardering
- 7.382
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

http://forum.girlscene.nl/forum/food-sport/het-grote-krachttraining-topic-276118.525.html
Grappig, dat is haar gebruikersnaam op Girlscene

Oo mijn dag is goed omdat een bepaalde lijst groeit....

Oo mijn dag is goed omdat een bepaalde lijst groeit....

ach binnenkort is ze pleister zat en zit ze hier weer in de uitverkoop op dbb
ach binnenkort is ze pleister zat en zit ze hier weer in de uitverkoop op dbb

hoe dom ben je dan
?
respectloos ze is suf genaaid door een aantal dbb-ers staat hier uitgebreid en op 16 jarige leeftijd door pleister aan aas geholpen wie is hier respectlooshoe dom ben je dan
?
---------- Toegevoegd om 19:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------
niet 1 meerdere he![]()
ik ben het met ray eens. Minderjarige meisjes zijn nu eenmaal beinvloedbaar, bepaald moment wordt het tijd om het te vergeten en niet steeds ouwe koeien uit de sloot te halen.
ik ben het met ray eens. Minderjarige meisjes zijn nu eenmaal beinvloedbaar, bepaald moment wordt het tijd om het te vergeten en niet steeds ouwe koeien uit de sloot te halen.
ben ik met je eens maar zag de reactie en kon het ff niet laten te reageren my bad
opa
Ben jij dit serieus of ben je aan de drugs nu ?respectloos ze is suf genaaid door een aantal dbb-ers staat hier uitgebreid en op 16 jarige leeftijd door pleister aan aas geholpen wie is hier respectlooshoe dom ben je dan
?
---------- Toegevoegd om 19:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------
niet 1 meerdere he![]()

Ben jij dit serieus of ben je aan de drugs nu ?
mijn god zeg
Er komt een tijd dat je dingen moet laten gaan,
en niet continu oprakelen (zeker niet hier op dbb), daarom vind ik dit gewoon respectloos ...
ik had ook iets meer van u verwacht....