Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Iemand vond het blijkbaar nodig om een BB website te beginnen genaamd getxxl.nl, en gezien ik niet geassocieerd wil worden met dat soort debieligheden heb ik mijn gebruikersnaam gewijzigd naar de beste man van mijn avatar, namelijk Galen.

Zijn filosofisch werk kan me dan weer gestolen worden, heb vrij weinig met filosofie.

Ja dat dacht ik stiekem al

pff :S wa een gekut ken heel die Galen nie nu moe je ook GetXXL vervangen in alle M.A.S.S. pagina's

so ja gvd dat gaat wel veel werk zijn denk dat dat onze galen de pet ook wel een beetje de boven gaat tijd om een externe in te huren die verstand heeft van kompuuters

ik denk dat je een indiaan bedoelt, indiers zijn van die waardeloze t*fus video games met een production value van -10 euro

ik denk dat je een indiaan bedoelt, indiers zijn van die waardeloze t*fus video games met een production value van -10 euro

i am indian and let me tell you, being indian is actually a great thing. we have beautiful people and we have ugly people. just like any race. I for 1 am a great person, have great friends, and i take care of every one that is in my life and i am glad to do it, and for that i have people that love me around me. also, indian parents are one of the best parents you can have. sometimes they can be really strict, but they will take care of you no matter what, and they will buy you what ever it is that you need. as long as your not a selfish dickhead. Also, we all have great jobs, lots of money and a family that we all love and take care off. suck my d*ck op suck my d*ck.

570 euri zorgtoeslag gekregen, van januari tot nu :D

met een paar gasten die ook in de sportschool trainen gaan we een krachtsport vereeneging oprichten binnen de tu delft. Zijn ook gasten die binnenkort aan wedstrijden mee gaan doen. Is leuk als we ook inspraak gaan krijgen in de sportschool wat betreft materiaal etc.

Terug
Naar boven