Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Waarom blijf je dit soort dingen posten terwijl iedereen inclusief jijzelf weet dat er geen ruk van waar is? Is een serieuze vraag, niet eens bedoelt als haat, ben er oprecht benieuwd naar.

    Kan er ook niks aan doen dat jij jezelf kapot roid en jouw 1RM MAX mijn warm-ups zijn.

    ---------- Toegevoegd om 21:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:21 ----------

    Met belt is ook gewoon raw

    Het blijft een externe hulpmiddel, praktisch niet raw dus, technisch wel ja.
     
    Een barbell is ook een extern hulpmiddel om meer gewicht te kunnen tillen, praktisch niet raw dus.

    Ga gewoon een steen optillen dan.
     
    Kan er ook niks aan doen dat jij jezelf kapot roid en jouw 1RM MAX mijn warm-ups zijn.

    ---------- Toegevoegd om 21:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:21 ----------



    Het blijft een externe hulpmiddel, praktisch niet raw dus, technisch wel ja.

    Beter naakt dan want kleren zijn ook extern hulpmiddel
     
    Kan ericr niet gewoon een regel maken dat vids verplicht zijn bij absurde claims?
     
    nee cameras zijn een extern hulpmiddel en dus praktisch niet raw
     
    Een barbell is ook een extern hulpmiddel om meer gewicht te kunnen tillen, praktisch niet raw dus.

    Ga gewoon een steen optillen dan.

    Zonder barbell is het geen deadlift.

    Zonder belt is het alsnog een deadlift.

    Dat logic Pleurklaat.
     
    Waarom blijf je dit soort dingen posten terwijl iedereen inclusief jijzelf weet dat er geen ruk van waar is? Is een serieuze vraag, niet eens bedoelt als haat, ben er oprecht benieuwd naar.

    Omdat ie hoopt dat iedereen hier zich er ongelofelijk druk over gaat maken

    Mission accomplished
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    Omdat ie hoopt dat iedereen hier zich er ongelofelijk druk over gaat maken

    Mission accomplished

    Ik mag toch posten wat mijn dag goed maakt? Daarnaast zijn de weights ook weer niet zo indrukwekkend.
     
    Back
    Naar boven