XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ticketje voor Reverze :heart:

goeie sollicitatie achter de rug dacht ik :D

Kamer opgeruimd was even vergeten hoe mooi en luxe me kamer eigenlijk is

wat een moederneukers allemaal mijn naam kopieren

Niets :(, begin stilaan depressief te worden (srs).

Niets :(, begin stilaan depressief te worden (srs).
Dat is nergens voor nodig, geef jezelf een schop onder je kont, maak een wandeling in het bos, koop iets leuks voor jezelf, help een bejaarde met oversteken.. het leven is tekort om depri te zijn.. ennuh je moet het allemaal zelf doen. Dus hop hop, let's get this party started!

Dat is nergens voor nodig, geef jezelf een schop onder je kont, maak een wandeling in het bos, koop iets leuks voor jezelf, help een bejaarde met oversteken.. het leven is tekort om depri te zijn.. ennuh je moet het allemaal zelf doen. Dus hop hop, let's get this party started!

Was het maar zo makkelijk :D. Soms heb ik wel mijn goede momenten, maar dat is maar 1x in de 2 weken oid en dat is dan voor 5 minuutjes ...

:roflol: Kersenpit, onze eigen motiverende psycholoog.

knap dat je dan licht aant eind van de donkere tunnel ziet terwijl je depressief ben :roflol:

+ 1

je moet je toch ergens op richten. ik weet alleen nog niet hoe ik er kom.
niet iedereen die depressief is is per definitie suïcidaal.

lees je eerst in voordat je post.

hoezo ben je depressief dan?

hoezo ben je depressief dan?

ik ben een tijdje geleden naar een psycholoog te gaan omdat ik niet tevreden was met hoe ik nu de dingen aanpakte in het leven. in het kort om meer en beter te worden. alleen dat valt erg tegen. dat is het in het heel erg kort.

gelukkig kan ik er morgen alweer terecht ipv volgende week.

hoe duur is zo'n psychiator, krijg ik dan ook een soort verklaring?

Terug
Naar boven