Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

10 minuten vast gezeten in een lift met 2 dementerende bejaarden, was echt super gezellig.
 
10 minuten vast gezeten in een lift met 2 dementerende bejaarden, was echt super gezellig.
Honderdmaal dezelfde levensverhalen van ze aangehoord?
 
Honderdmaal dezelfde levensverhalen van ze aangehoord?

Nee 100x een ander antwoord moeten verzinnen op de vraag 'waar is mijn moeder' en aan de ander moeten uitleggen dat tegen de lift slaan geen zin had, maar dat was onzin.
 
Nee 100x een ander antwoord moeten verzinnen op de vraag 'waar is mijn moeder' en aan de ander moeten uitleggen dat tegen de lift slaan geen zin had, maar dat was onzin.

Heb je ze al een keer uit elkaar moeten trekken omdat ze ruzie kregen over een bezette stoel met eten? Dat zijn pas leuke dingen.
 
Heb je ze al een keer uit elkaar moeten trekken omdat ze ruzie kregen over een bezette stoel met eten? Dat zijn pas leuke dingen.

Hahaha ja het is natuurlijk ook wel ingewikkeld als iemand de tafelzitting veranderd! :p maar goed. Van binnen lach ik me dood en van buiten ben ik een brave zuster.
 
Moslim die 750 doden in 2 weken onder de Palestijnse uitroept tot genocide en helemaal leip gaat doen wanneer ik haar er op wijs dat het geen genocide te noemen is :roflol:

Asjeblieft zeg, dat er aan de kant van isreal weinig doden vallen komt alleen maar omdat die pauper moslims daar inferieur wapentuig hebben in vergelijking met wat isreal heeft.
 
Groningen vervloren van Aberdeen :roflol:
 
En GetXXL, kom eens langs, dan laat ik je mijn bedrijf (lees kelder) zien.

Dit viel mij ook op :roflol:

Denk dat ie wel een appeltje met GetXXL wil schillen.
 
Of eiwitshake te schillen.



Haaaaaaaaaaaa












Stay safe Galen
 
Vandaag besloten terug een homegym aan te schaffen want trainen is een gym is echt mijn ding niet. Meestal zijn de gyms trouwens al dicht als ik zin krijg om te trainen.
En ik heb besloten een deftige barbell te kopen en 160 kilo aan riot bumpers.
En knee sleeves zoals die van sanca maar dan een triple.
En dit alles bij strenghtshop te Duitsland; Kijk er echt naar uit.
En binnen twee weken bestel ik de halfrack bij helisport.
En tweedehands ga ik dan een deftige tunturi crosstrainer kopen.

totaal zal me dat ongeveer een 1400 euro kosten.

Maar ik zal eindelijk terug drie a vier keer per week kunnen trainen. Ben in m'n nopjes, zoals een komiek ooit zei;

---------- Toegevoegd om 22:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:31 ----------

Ik heb nog geen winkel gevonden waar ik een deftige, simpele maar sterke en niet te hoge flat bench kan kopen dus dat moet dan nog maar effe wachten. Belangrijker zijn de deadlifts en de squats en de OHP en de cleans.

---------- Toegevoegd om 22:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:32 ----------

Ik heb nog geen winkel gevonden waar ik een deftige, simpele maar sterke en niet te hoge flat bench kan kopen dus dat moet dan nog maar effe wachten. Belangrijker zijn de deadlifts en de squats en de OHP en de cleans.
 
Dit viel mij ook op :roflol:

Denk dat ie wel een appeltje met GetXXL wil schillen.
Gezellig, gaat B&F misschien Perfect Peeled Apple aanbieden.
 
Man man man... ik had op girlscene een account aangemaakt om beetje te lopen kloten en als avatar heb ik een foto van een meid gebruikt.

Pmt iemand me dat ie een jongen is en dat hij wel een date met mij wilt, dus ik vroeg om een foto en kreeg dit:

http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2jecjd5&s=8#.U9GE9Vc08XQ

Dat bert stare tho :roflol: :roflol: :roflol:
 
Back
Naar boven