- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echte ATG squats of halve ATG squats?Kwamen een man en vrouw bijdehand mijn squat "bekijken". Prima als je met goede bedoelingen techniek wil verbeteren, maar zij stonden daar gewoon van "haha die nare ecto kan vast niets".
Vervolgens lekkor 6x105kg met speed PR ATG gedaan, en toen zeiden ze niets meerNiet erg veel, maar het beste in mijn gym
![]()

Echte ATG squats of halve ATG squats?
maar toch keurig gedaan![]()
Of het echt ATG was kan ik zelf niet zien, maar gewone squat is dus al ruim onder parallel en dit was nog een stuk dieper.
Naar Tomorrowland vandaag. Als een kind zo blij en gespannenGroetjes.

Ja brabanders he!
Zonet terug gestart met het aanschaffen van een homegym.
Ik had nog 4 x 15 zwarte M&F rubber coated schijven van 45 cm diameter, en heb deze middag een barbell gekocht, en heb de basis gekocht voor het maken van een deadliftplatform.
Moet nu nog een extra plank kopen, eentje met een harde coating en dan eventueel nog wat de tegels bijsnijden.
Volgende week koop ik 100 kilo bumperplates, knee sleeves en een halfrack.
I'm one happy camper.
Als ik het niet mee kan nemen naar mijn volgende woning (binnen ongeveer vier maanden) dan verkoop ik alles met een maximum verlies van 120 euro en dan lijkt het alsof ik 4 maanden aan 30 euro per maand heb getraind;
Kan ik het wel plaatsen inde nieuwe woning, dan is dat nog beter.
![]()
hele dag op de bank gelegen beetje pizza en ijs eten en dalijk deadlifts
is dit dan het leven?
hele dag op de bank gelegen beetje pizza en ijs eten en dalijk deadlifts
is dit dan het leven?
Zeker man ik zou de bank niet eens afkomen. f**k die lifts.

missie gefaald moest poepenZeker man ik zou de bank niet eens afkomen. f**k die lifts.