MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

weer echt een fucking lekkere train

liften gaat echt weer lekker eh. alle lifts lijkt ongeveer wel progress in te zitten op het moment

de voels zijn goed

Idd goeie voels

Binnenkort eens smerig zwaar bensen

Mijn blue balls fap sessie

Vandaag lifting belt gekregen in gym omdat ik zo sexy ben

Urbanes kijken :roflol:

---------- Toegevoegd om 22:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:46 ----------

My Video

Eindelijk woensdag.. :D Eén van de leukste dagen van de week!

Wijf waar ik paar keer mee gedatete heb en mij 2 maanden negeerde, heeft sinds gisteren een vriend. Ik like die shit en kreeg binnen 5 sec een app: lief dat je mijn status likete en hoe is het met je.
Helemaal kapot gelachen en haar compleet belachelijk gemaakt :o vooral omdat ik haar zondag nog op de open dag had gezien en ze niet durfde te praten, maar wel een epic blik van feels gaf :o

Wijf waar ik paar keer mee gedatete heb en mij 2 maanden negeerde, heeft sinds gisteren een vriend. Ik like die shit en kreeg binnen 5 sec een app: lief dat je mijn status likete en hoe is het met je.
Helemaal kapot gelachen en haar compleet belachelijk gemaakt :o vooral omdat ik haar zondag nog op de open dag had gezien en ze niet durfde te praten, maar wel een epic blik van feels gaf :o

Je dag is goed omdat zij medelijden met je beta like op haar nieuwe vriend heeft en zegt dankjewel + dat ze een keer naar je keek en jij daarmee fantaseert dat ze de D wil?

You just went full beta.

beta c**ts will be beta

MikoB(eta)?

Je dag is goed omdat zij medelijden met je beta like op haar nieuwe vriend heeft en zegt dankjewel + dat ze een keer naar je keek en jij daarmee fantaseert dat ze de D wil?

You just went full beta.

Tss, dbb beta crew. A) Det dere blik was veelzeggend. B) ik liked voor dem troll C) gesprek daarna is verre van beta vanuit mijn kant:o D) Ik snash je muur:D

Anticlimax wel maar toch..

Orlando Bloom op de vuist met Justin Bieber

Orlando Bloom is in een restaurant op Ibiza in een gevecht geraakt met Justin Bieber. De jonge zanger zou het restaurant ontvlucht zijn nadat Bloom geprobeerd zou hebben hem te slaan. Dat meldt TMZ.

Een ooggetuige meldt dat het restaurant vol zat met sterren als Paris Hilton, Lindsay Lohan en Diddy. Op videomateriaal is de schermutseling te zien, maar een fysiek gevecht is niet op de beelden vastgelegd. De aanwezige meldt dat Bloom wel degelijk met de vuist uitgehaald heeft naar Bieber.

De twee zouden onenigheid hebben over vrouwen. Justin werd twee jaar eerder erg close gezien met Orlando's toenmalige vrouw Miranda Kerr en enkele maanden geleden was het Orlando die gespot werd in gezelschap van Selena Gomez, met wie Justin een knipperlichtrelatie heeft.

Dot zou footage moeten zijn van een gevecht, niets op te zien.. Trouwens die mannetjes verdienen miljoenen maar een mobieltjé met deftige camera kan er niet vanaf..

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven