- Waardering
- 5.950
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Hier ligt de origin van het probleem.Waarschijnlijk omdat ik met mapjes heb liggen schuiven denk ik.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier ligt de origin van het probleem.Waarschijnlijk omdat ik met mapjes heb liggen schuiven denk ik.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Idd goeie voels
Binnenkort eens smerig zwaar bensen

Eindelijk woensdag..Eén van de leukste dagen van de week!
vooral omdat ik haar zondag nog op de open dag had gezien en ze niet durfde te praten, maar wel een epic blik van feels gaf 
Wijf waar ik paar keer mee gedatete heb en mij 2 maanden negeerde, heeft sinds gisteren een vriend. Ik like die shit en kreeg binnen 5 sec een app: lief dat je mijn status likete en hoe is het met je.
Helemaal kapot gelachen en haar compleet belachelijk gemaaktvooral omdat ik haar zondag nog op de open dag had gezien en ze niet durfde te praten, maar wel een epic blik van feels gaf
![]()
Wijf waar ik paar keer mee gedatete heb en mij 2 maanden negeerde, heeft sinds gisteren een vriend. Ik like die shit en kreeg binnen 5 sec een app: lief dat je mijn status likete en hoe is het met je.
Helemaal kapot gelachen en haar compleet belachelijk gemaaktvooral omdat ik haar zondag nog op de open dag had gezien en ze niet durfde te praten, maar wel een epic blik van feels gaf
![]()
![]()
Je dag is goed omdat zij medelijden met je beta like op haar nieuwe vriend heeft en zegt dankjewel + dat ze een keer naar je keek en jij daarmee fantaseert dat ze de D wil?
You just went full beta.
Tss, dbb beta crew. A) Det dere blik was veelzeggend. B) ik liked voor dem troll C) gesprek daarna is verre van beta vanuit mijn kant
D) Ik snash je muur