Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ik was vandaag met twee bi seksuele meisjes van de opleiding naar de h**ren gegaan. Ze durfden niet alleen te gaan en vroegen of ik heb daarnaar toe kon begeleiding. Uiteindelijk hebben ze een ho zo ver gekregen dat ze voor hen ging strippen. :roflol: gekke wijven.

En jij ging niet mee naar binnen natuurlijk.

Tfoe hommel.

---------- Toegevoegd om 23:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:26 ----------

Iemand vroeg welk kuurtje ik heb gehad. Yes eindelijk!!

Wat antwoordde je?

Inb4 pindakaas

En jij ging niet mee naar binnen natuurlijk.

Tfoe hommel.

---------- Toegevoegd om 23:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:26 ----------

Wat antwoordde je?

Inb4 pindakaas

Nog niks.. Was op instagram! Maar pindakaas is een goede

Ik was vandaag met twee bi seksuele meisjes van de opleiding naar de h**ren gegaan. Ze durfden niet alleen te gaan en vroegen of ik heb daarnaar toe kon begeleiding. Uiteindelijk hebben ze een ho zo ver gekregen dat ze voor hen ging strippen. :roflol: gekke wijven.

Best wel grappig, hooms zijn heeft ook zen voordelen dus :roflol:

Hnnnggggg Dancevalley today!!!!

Ik hoop op veel Pics hill

zo officieel verhuizen naar mijn kamer in groningen.

so long gayboys

K hoop dat je nooit meer terugkomt

koffers gepakt klaar om op vakantie te gaan zon- zee - zuipen -vreten

opa

Lkkr bodyworlds toe daarna ff gaypride adil gedag zeggd

Lkkr

Ik tik je wel aan als ik een eenbeen tegenkom :heart:

#gayprideparade #nohomo #ikganiet
[Link niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 13:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:45 ----------

[Link niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 13:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:46 ----------

louistje gespot op de gaypride
lvgfyjt4.gif

---------- Toegevoegd om 14:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:59 ----------

zo officieel verhuizen naar mijn kamer in groningen.

so long gayboys

toodaloo moddafukkaa

blijf zo m'n twijfels hebben bij de gay pride en of dat nou wel de meest effectieve manier is om homofobie tegen te gaan.

• Like
Waarderingen: mat
Terug
Naar boven