AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

zeg ook niet dat je gelijk suïcidaal ben.. ???
ben zelf ook wel behoorlijk depressief geweest jaren geleden.
gwn futloos, nergens zin in, niks positiefs zien..
je hoeft mij nie te vertellen wat depressie is

misschien dat het tegenwoordig anders is, of mijn geval is een uitzondering en ben ik opgelicht :p

maar net alsof je depressief bent je niet meer "het licht aan het einde van de tunnel" kunt zien.

bij mij word alles netjes verzekerd.

maar net alsof je depressief bent je niet meer "het licht aan het einde van de tunnel" kunt zien.

bij mij word alles netjes verzekerd.
Hoe raak je er mee in aanraking dan, je gaat naar de dokter je doet je verhaaltje hij stuurd je door naar een psychiator en dat word dan vergoed.
En hoe bevalt die psychiator?

Hoe raak je er mee in aanraking dan, je gaat naar de dokter je doet je verhaaltje hij stuurd je door naar een psychiator en dat word dan vergoed.
En hoe bevalt die psychiator?

maak een afspraak bij je huisarts. zeg ik heb wat psychologische klachten en wil graag met een psycholoog spreken.

je word door verwezen naar een psycholoog. als het goed is krijg je daar een een of 3 intake gesprekken wat je nu werkelijk wilt en wat je probleem is en of hij/zij jou daarmee kan helpen.

ik ben nu in behandeling bij een psycholoog en op zich bevalt het goed. zo goed dat ik er depressief van ben geworden...het opent je ogen echt waar. je kunt dingen tegen komen die je helemaal niet leuk vind.

maak een afspraak bij je huisarts. zeg ik heb wat psychologische klachten en wil graag met een psycholoog spreken.

je word door verwezen naar een psycholoog. als het goed is krijg je daar een een of 3 intake gesprekken wat je nu werkelijk wilt en wat je probleem is en of hij/zij jou daarmee kan helpen.

ik ben nu in behandeling bij een psycholoog en op zich bevalt het goed. zo goed dat ik er depressief van ben geworden...het opent je ogen echt waar. je kunt dingen tegen komen die je helemaal niet leuk vind.
Hmm klinkt wel goed ja, en niemand komt te weten dat jij daar gelopen hebt? werkgever etc?

nee, en wat is er erg aan psychologische hulp zoeken. slechter word je er niet van. en er zijn meer jonge gasten die psychs lopen dan je denkt
In mijn ogen is er niks mis mee, maar lijkt mij als iemand het weet die je gaat aankijken alsof je 1 of andere gek bent

nee, en wat is er erg aan psychologische hulp zoeken. slechter word je er niet van. en er zijn meer jonge gasten die psychs lopen dan je denkt

Idd en als je er last van hebt, dan moet je op gegeven moment toch wel want je gaat naar de t*ring, je komt er echt zelf niet meer uit;)
Wel moet je zelf willen, dat wil nog wel eens een probleem zijn!

In mijn ogen is er niks mis mee, maar lijkt mij als iemand het weet die je gaat aankijken alsof je 1 of andere gek bent

dacht ik eerst ook. maar later dacht ik... whatthe**** wat boeit mij nou wat die mensen denken. het gaat om mij, hoe ik me voel.

het is imo niet iets wat je rond hoeft te slingeren. maar mag best gezegd worden.

dacht ik eerst ook. maar later dacht ik... whatthe**** wat boeit mij nou wat die mensen denken. het gaat om mij, hoe ik me voel.

het is imo niet iets wat je rond hoeft te slingeren. maar mag best gezegd worden.

Hoe staan je ouders er tegen over dan ?

Die van mij willen er eigenlijk weinig van weten, en vinden het maar een gek iets...
Ook heb ik laatste tijd het gevoel dat het telkens maar door blijft gaan (behandeling)

Netjes kerel :D met de handjes of straps?
ik trok de 160 met handjes, sinds vandaag heb ik straks -> 170 :p Mijn grip was telkens te zwak en dat was ik zat, dus ik trek setjes boven de 135 kg met straps. Binnenkort 175-180 trekken :) Wel zielig dat mijn max bench nog steeds 80 is.

mijn nieuwe log word best wel goed bekeken

Edit: die laatste reactie is nu ook weer niet nodig :(

Laatst bewerkt:
klaar met trainen, zo monster maaltijd eten en dan werken

+85e met Russisch ijshockey gewonnen.

beter vandaag weer een zooi winnen :d

Terug
Naar boven