AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Fucking irritante Angelus is weer in full effect met z'n gezeik zo te zien.

Uitspraak
Geluid: tof (hulp, bestand)
IPA: /tf/
Woordafbreking
tof
Woordherkomst en -opbouw
Afkomstig van het Hebreeuwse via het Jiddisj en het Amsterdams.
stellend vergrotend overtreffend
onverbogen tof toffer tofst
verbogen toffe toffere tofste
Bijvoeglijk naamwoord
tof

(Jiddisch-Hebreeuws) goed, mooi, leuk, fijn
populair, gaaf, cool
Dat is de tofste gozer die ik ken.

ja

Uitspraak
Geluid: tof (hulp, bestand)
IPA: /tf/
Woordafbreking
tof
Woordherkomst en -opbouw
Afkomstig van het Hebreeuwse via het Jiddisj en het Amsterdams.
stellend vergrotend overtreffend
onverbogen tof toffer tofst
verbogen toffe toffere tofste
Bijvoeglijk naamwoord
tof

(Jiddisch-Hebreeuws) goed, mooi, leuk, fijn
populair, gaaf, cool
Dat is de tofste gozer die ik ken.

ja

populair willen doen impliceert imho dat je je richt op meerdere mensen, dit was grap gericht aan Galen. Dus nee.
Daarnaast heeft tof meerdere betekenissen, als ik antwoord dat ik niet tof wil doen en een bepaalde betekenis voor ogen heb, dan zeg ik niets verkeerds. (maar jij natuurlijk ook niet als je een andere betekenis voor ogen hebt die accuraat beschrijft wat ik deed, wnn je beweert dat ik dat wel wilde doen)
Dus ook al kan je bewijzen dat een betekenis van het woord 'tof' bewijst dat ik effectief tof deed, kan dit at most een gelijkspel worden hoedie :o

populair willen doen impliceert imho dat je je richt op meerdere mensen, dit was grap gericht aan Galen. Dus nee.
Daarnaast heeft tof meerdere betekenissen, als ik antwoord dat ik niet tof wil doen en een bepaalde betekenis voor ogen heb, dan zeg ik niets verkeerds. (maar jij natuurlijk ook niet als je een andere betekenis voor ogen hebt die accuraat beschrijft wat ik deed, wnn je beweert dat ik dat wel wilde doen)
Dus ook al kan je bewijzen dat een betekenis van het woord 'tof' bewijst dat ik effectief tof deed, kan dit at most een gelijkspel worden hoedie :o

Sterker nog dit is gewoon een gelijkspel, geen van ons kan namelijk bewijzen welke betekenis we voor ogen hadden :p

Sterker nog dit is gewoon een gelijkspel, geen van ons kan namelijk bewijzen welke betekenis we voor ogen hadden :p

het wordt pas een gelijkspel als jij een betekenis kan vinden die accuraat beschrijft wat ik wilde doen. Populair voldoet daar imo niet aan.

het wordt pas een gelijkspel als jij een betekenis kan vinden die accuraat beschrijft wat ik wilde doen. Populair voldoet daar imo niet aan.

Beetje out of the box dit, maar we kunnen er beiden over liegen. Vandaar dat er geen bewijslast is = gelijkspel :p

Terug
Naar boven