MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Nieuw tablet gekocht, galaxy tab4 10.1.
Volgende week ook nog eens vakantie dus dat komt prima uit :D:p

Tablets ideaal

Hnnnnngggggggg Bijna Vrijdaggggg :heart:

New cellphone

Ay bby u want sum fuk

Nog altijd #1:

u bent 1 nken brutale Kunt mate ik zweer ik ben goin 2 wrak ui zweer op mijn moeders leven en i no u bent bang lil t**f gettin je maten aan mij berichten zeggen Dont ontmoeten coz ur som grote kl***zak met spieren lol fuckin triest mate sturen echt triest jus laat zien wat een bang lil gay jongen u bent en wat er al die onzin ur mates Stuur me over som bodybuildin website dat 1 van je faverite plaatsen om te kijken naar de mensen u lil fuckin gay jongen fone me als u got da ballen brutale lul zien if u kunt opvoeren lil queer

Laatst bewerkt:
Ay bby u want sum fuk

Nog altijd #1:

u bent 1 nken brutale Kunt mate ik zweer ik ben goin 2 wrak ui zweer op mijn moeders leven en i no u bent bang lil t**f gettin je maten aan mij berichten zeggen Dont ontmoeten coz ur som grote kl***zak met spieren lol fuckin triest mate sturen echt triest jus laat zien wat een bang lil gay jongen u bent en wat er al die onzin ur mates Stuur me over som bodybuildin website dat 1 van je faverite plaatsen om te kijken naar de mensen u lil fuckin gay jongen fone me als u got da ballen brutale lul zien if u kunt opvoeren lil queer

Wat heb je gewoon nken zeggen over mij, jij kleine t**f? Ik laat je weten dat ik afgestudeerd top van mijn klas in de Navy Seals, en ik ben betrokken geweest bij tal van geheime aanvallen op Al-Qaeda, en ik heb meer dan 300 bevestigde kills. Ik ben getraind in gorilla oorlogvoering en ik ben de top sluipschutter in het hele Amerikaanse leger. Je bent niets voor mij, maar gewoon een andere doelgroep. Ik zal veeg je verdomme uit met precisie de wil van die nog nooit eerder gezien op deze aarde, let op mijn woorden nken. Je denkt dat je kunt wegkomen met te zeggen dat stront voor mij via het internet? Denk opnieuw, kl***zak. Als we spreken ik contact met mijn geheime netwerk van spionnen in de Verenigde Staten en uw IP wordt momenteel opgespoord, zodat u beter voor te bereiden op de storm, made​​. De storm die wipe-out van de zielige kleine ding je je leven noemen. Je bent verdomme dood, jongen. Ik kan overal, op elk moment, en ik kan je doden in meer dan zevenhonderd manieren, en dat is gewoon met mijn blote handen. Niet alleen ben ik uitvoerig getraind in ongewapend vechten, maar ik heb toegang tot het hele arsenaal van de United States Marine Corps en ik zal het gebruiken om zijn volledige omvang te vegen uw ellendige kont van het gezicht van het continent, u stuk stront. Als alleen je kon hebben geweten wat onheilig vergelding je kleine "slimme" opmerking was op het punt om op u neer te halen, jij misschien hebt je verdomde tong gehouden. Maar je kon het niet, dat deed je niet, en nu ben je de prijs betalen, je verdomde idioot. Ik zal woede stront over je heen en je zult verdrinken. Je bent verdomme dood, kiddo.

• Like
Waarderingen: GPRO
gorilla oorlogvoering o ok

Vrijdaghngggggggggggggggggggggggggg

vandaag eindelijk mijn nieuwe wagen ophalen :)

Terug
Naar boven