MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Yes I Do....
je neuronetwerken activeer je door actie van je lichaam..
als je een efficiënte studie-aanpak hebt, heb je minder tijd nodig om zaken op te nemen omdat al meer neuronetwerken in de ontvangstmodus staan. Ook het langetermijngeheugen blijkt langer actief te blijven.
Zoek maar eens naar Hatty and Timperley: effective study methods...

Ja die hatty en timpie doen heus geen intensieve sport. Na een zware training kan ik de eerste uren echt niet serieus concentreren. Wil dan alleen eten en zitten of liggen.

Ben wel van mening dat je goed wakker moet zijn en actief die dag. In een donker hol achter een bureau half dood zitten werkt niet.

On topic: hoogste cijfer van alle studenten voor tentamen gehaald. Klinkt toch wel cool.
 
Ja die hatty en timpie doen heus geen intensieve sport. Na een zware training kan ik de eerste uren echt niet serieus concentreren. Wil dan alleen eten en zitten of liggen.

Ben wel van mening dat je goed wakker moet zijn en actief die dag. In een donker hol achter een bureau half dood zitten werkt niet.

daar heb je wel een punt: wat zij met trainen bedoelen was inderdaad reguliere sport.

Ik zou eens moeten zoeken bij o.a. Sickles, Brown, Brooks of Battee of in hun onderzoeken wel lichaleijk zware work-outs werden meegerekend, maar ik denk het niet inderdaad: meestal wordt de term excercise gebruikt...maar niet verder gespecificeerd.
Licht is trouwens wel een goede: daglicht liefst.
 
Yes I Do....
je neuronetwerken activeer je door actie van je lichaam..
als je een efficiënte studie-aanpak hebt, heb je minder tijd nodig om zaken op te nemen omdat al meer neuronetwerken in de ontvangstmodus staan. Ook het langetermijngeheugen blijkt langer actief te blijven.
Zoek maar eens naar Hatty and Timperley: effective study methods...
Link naar paper? Kan niets vinden.
 
'sprechen sie deutsch?'

Nee

*Duitse vraag vol rare Duitse woorden*
 
'sprechen sie deutsch?'

Nee

*Duitse vraag vol rare Duitse woorden*

Hoe kun je in hemelsnaam geen Duits spreken terwijl je twee straten van de grens woont??
Je kwam toch van origine hiervandaan of niet?
 
Hoe kun je in hemelsnaam geen Duits spreken terwijl je twee straten van de grens woont??
Je kwam toch van origine hiervandaan of niet?

Haha ja ik weet niet :(
Niet goed opgelet op school denk ik.
 
Hoe kun je in hemelsnaam geen Duits spreken terwijl je twee straten van de grens woont??
Je kwam toch van origine hiervandaan of niet?

Woon ook op bijna loopafstand van de Duitse grens ( als je een beetje fanatiek wandelaar bent iig :P ) maar als een Duitser tegen me begint te lullen heb ik ook geen idee wat ik moet antwoorden.
 
Woon ook op bijna loopafstand van de Duitse grens ( als je een beetje fanatiek wandelaar bent iig :P ) maar als een Duitser tegen me begint te lullen heb ik ook geen idee wat ik moet antwoorden.
Ich habe es nicht gewusst.
 
Woon ook op bijna loopafstand van de Duitse grens ( als je een beetje fanatiek wandelaar bent iig :P ) maar als een Duitser tegen me begint te lullen heb ik ook geen idee wat ik moet antwoorden.

"essen meine scheisse"
 
Wo ist mein Fahrrad?
 
Ich habe es nicht gewusst.

De laatste keer begon er 1 willekeurig vlak voor m'n huis in 't Duits te lullen zonder iets te vragen. Heb m'n schouders opgehaald en ben naar binnen gegaan. Geen idee wat ie daarna uitkraamde maar 't klonk niet vrolijk. :roflol:
 
Back
Naar boven