XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

ach ik heb me druk gemaakt om een e-hero (vriend)
ik maakte een grapje op twitter> kon hij niet waarderen > dus hij ging cynische tweets plaatsen > vervolgens lachte ik hem uit > vervolgens ging hij compleet irrelevante "kwetsende" tweets plaatsen > ik had de neus er van vol dat hij zo stoer deed op twitter dus ik zette het gesprek voort op msn, want ik vind het belachelijk om zo iets te doen op sociale media > hij bleef eigenwijs doen > rage > trainen > vervolgens eruit geluld op msn. > liefste had ik hem gewoon in zn gezicht verteld wat me dwars zat, ben niet van dat e-hero gedoe.

Maar nu hebben we afgesproken elkaar vervolgens persoonlijk af te zeiken.

Ben je een wijf ofzo :P waar je je al niet druk ok kan maken. Twitter is sowieso alleen voor sociaalgestoorde homo's met narcistische trekjes. Iedereen uit mijn persoonlijke omgeving die twittert ban ik uit mijn leven. Stelletje zielige stumperds zijn het.

mad?

Laatst bewerkt:
Wat is daar vrouwlijk aan?
Je moet je nergens laten beledigen al helemaal niet op sites als twitter waar iedereen het mee kan lezen.

dat het zaterdag is en van mn eige een paar pilsjes mag drinken!:D

Met mijn broertje...?

OT: nieuw schema, alle apparaten eruit bijna alleen nog met losse gewichten! :)

Rotcomputer bleef hangen ofzo vandaar 4x post achter elkaar, ben er nog niet achter hoe je een post volledig verwijderd

Ja is dat zo raar dan?

Net goed gegeten en nu naar de stad, later kerels!

heerlijk avondje gehad! :D

Dat ik bijna niks ben afgevallen na een weekend slechte voeding :)

30 km gefietst met de racefiets. ZIEKE wind, maar gewoon doorgezet.

Gesloopt

met die tegenwind begint het meer op krachttraining te lijken imo:P
En met wind mee hoef je nieteens te bewegen

BBW fanclub:D

Begonnen aan nieuw schema, alles doet weer pijn. Heerlijk! Met losse dumbbells werken is erg leuk!

Terug
Naar boven