XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Hey, nu is het wel leuk geweest.

    Het moet niet té awkward worden als ik eens bij PHM kom trainen :(:o
     
    Bestelling MosselVlees aangekomen.
    Morgen smullen :meal:
     
    vanavond toch maar eens proberen te trainen ondanks gekneusde ribben
     
    Vandaag een maat geholpen met het plaatsen van nieuwe fitness/bodybuilding apparatuur in z'n nieuwe sportschool. This is gonna be Gooooood
     
    Zojuist voor het eerst in m'n leven in een 2-sterren restaurant gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar :D
     
    • Like
    Waarderingen: LM
    Had je niet nog honger daarna, je krijgt toch van die mini kunstwerken die in 1 hap weg zijn?

    Dat viel mee, er waren behoorlijk wat kleine amuses. Daarnaast ben je zo'n uur of 4 aan het "tafelen" en vloeit de wijn ook vrij rijkelijk. Toen ik thuiskwam heb ik even wat kip gegeten en de resterende taartpunt, maar dit was meer om kcal binnen te krijgen dan omdat ik nog trek had. Maar ik had voorheen inderdaad ook die opvatting.
     
    Laatst bewerkt:
    M'n pappie heeft betaald vanwege het cum laude afstuderen van mijn broer. Schijnt rond de 700 geweest te zijn maar we waren dan ook met 2 ouders, 2 zoons, 2 partners. Zodoende.

    100 euro p.p.. das aardig aan de prijs :o
     
    M'n pappie heeft betaald vanwege het cum laude afstuderen van mijn broer. Schijnt rond de 700 geweest te zijn maar we waren dan ook met 2 ouders, 2 zoons, 2 partners. Zodoende.

    Mijn pa zij alleen 'nu nog een baan' toen ik hem vertelde dat ik was afgestudeerd. geen hand, geen felicitatie, geen sterrenrestaurant.

    Yes jelly, maar wel lekker hoor zo'n pa.
     
    • Like
    Waarderingen: LM
    Back
    Naar boven