AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (47 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ontslag gekregen van ziekenhuis!
    Nice!
    huh werkte jij in een ziekenhuis
    huh :roflol:
    het is ook echt mijn droom om dat een keer tegen jou te zeggen in heerlen city
    Je mag later ook wel ''oh ja jeau ga door'' zeggen ergens in heerlen city nomsayin
    ik was 't iig niet
    er zijn plaatsen in Limburg waar zelfs ik me niet durf te vertonen :o
    Zou raar zijn als jij het was, het had een flinke zwarte baard. Niet dat ik het erg zou vinden als jij het was. Tenzij je een flinke zwarte baard had. Beneden misschien. Dan wel.
    Hoensbroek man wat denk jij gek :roflol:
    bohhh
    :roflol: Stond later ook nog naast iemand laterals te doen. Kijkt ie naar me terwijl ik bezig ben, zegt ie ''bohh ouwhoer ram vet''

    Elke dag leer ik meer over deze Limburgers. Een apart volk. Ik zal door blijven gaan met het noteren van mijn bevindingen, in de hoop dat de wereld zo meer te weten komt over dit volk.
     
    Ontslag gekregen van ziekenhuis!

    YES!! Dat is zeer goed nieuws. Ik neem aan dat je nog een hele weg af te leggen hebt maar ik ddenk dat dit toch al een serieuse stap in de goede richting is.
    Hou je goed!!!
     
    Alles wat jij liked en doet op fb komt altijd op mijn timeline terecht:o

    komt omdat wij voor elkaar gemaakt zijn :o

    ---------- Toegevoegd om 23:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:40 ----------

    Ontslag gekregen van ziekenhuis!

    nice !!

    ---------- Toegevoegd om 23:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:40 ----------

    In het gat van Hoensbroek iemand die tegen me zei "hey jij zit toch op dbb, jij bent Peanuthead toch. Kwam je niet uit bovenin Nederland ergens ipv limburg?"

    Is dit de peanut legende

    ik was dat

    viel ik tegen IRL ?

    ---------- Toegevoegd om 23:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:41 ----------

    Elke dag leer ik meer over deze Limburgers. Een apart volk. Ik zal door blijven gaan met het noteren van mijn bevindingen, in de hoop dat de wereld zo meer te weten komt over dit volk.

    Begin maar vast met radio malpertoni van Jacky Bagge ! :

    https://www.youtube.com/watch?v=WT55SF4qs34
     
    Nice!

    huh :roflol:

    Je mag later ook wel ''oh ja jeau ga door'' zeggen ergens in heerlen city nomsayin

    ja misschien als je wat aanmoediging nodig hebt tijdens je laatste reps.

    Waar train je dan in godsnaam? In hoensbroek??
     
    Back
    Naar boven